Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2013

απο αναμεταδοση


-Τι κανεις;
Διαβάστηκε
-Ελα,τι λεει;
Διαβαστηκε
-Θες να βγουμε;
Διαβαστηκε
-Κερναω εγω
ο χρηστης πληκτρολογει
-Επ τι κανεις ρε ψυχη;;


Χτες πηγα στο καινούργιο διαμέρισμα ενός φίλου. Μου είπε να νιώσω σαν το σπίτι μου κι εγώ τον πέταξα εξω! Δεν είχα όρεξη για
επισκέψεις!!!....


-Ο Μητροπάνος γνώρισε επιτέλους τον Steve Jobs και έμαθε τι λένε τα κομπιούτερ κι οι αριθμοί.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-Ο Τσακ Νόρις προσπέρασε τον Χρυσό Οδηγό

-Ο Τσακ Νόρις έχει βάλει κουρτίνες στα Windows.

-Ο Τσακ Νόρις έχει προπονήσει ομάδα αίματος.

-Ο Τσακ Νόρις γελάει καλύτερα από τον τελευταίο.

- ο Τσακ Νορις κούναγε τη κούνια που τον κούναγε.

-ο Τσακ Νορις κάνει γαργάρες με μέλι.

- ο Τσακ Νορις το είπε του παπά

ταν ο Τσακ Νορις έχει γενέθλια, ο Χριστός βγαίνει και λεει τα κάλαντα.
- ο Τσακ Νορις ξέρει ποιος σού έμαθε τα Σμυρνέικα τραγούδια.

-Τι είπε ο Τσακ Νορις όταν είδε το Χριστό φαντάρο;
-Πέντε μέρες φυλακή γιατί είσαι αξύριστος και άλλες πέντε για τα μαλλιά

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Η μάνα μου λέει ότι εύχεται να κάνω παιδί χειρότερο από μένα, για να δω τι τραβάει. Δεν έχει πάρει χαμπάρι ότι αυτή θα κάνει το μπέιμπισίτινγκ...!!!


Πήγα να βγάλω φωτογραφίες στο φωτογράφο και μού λέει "θα σε βγάλω ανφάς". Έφυγα!  Πήγα για σουβλάκια...!!!


Φήμες λένε ότι το ΙΚΑ θα μετονομαστεί σε ΙΚΕΑ, με σλόγκαν "θεραπεύσου μόνος σου"...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου