Κυριακή 25 Αυγούστου 2013

αυτη κι αυτος


Είναι τρεις φίλοι αραχτοί σε ένα μπαράκι και τα πίνουν.Κουβέντα στη κουβέντα φτάνει η συζήτηση στο πόσο εγωιστές είναι οι άντρες.
Μιλάει ο πρώτος.
-Εγώ, ρε παιδιά, είμαι πολύ εγωιστής.Ένα πρωί,επειδή η γυναίκα δεν μού έφτιαξε καφέ, έκανα να της μιλήσω μια ολόκληρη εβδομάδα.
-Σιγά ρε,λέει ο δεύτερος,εγωισμός είναι αυτός; Εγώ, επειδή μού έφτιαξε μακαρονάδα με σάλτσα και όχι με κιμά, ένα μήνα κοιμόμουν στον καναπέ του σαλονιού.
Ο τρίτος χαμογελούσε με το ύφος του "μεγάλου άντρα".
-Αντε ρε,λέει κάποια στιγμή, που είστε εσείς εγωιστές!Εγωιστής είμαι εγώ που, επειδή τη μέρα του γάμου η γυναίκα μου μού πάτησε το πόδι στην εκκλησία, τόσα χρόνια γάμου και δεν την έχω αγγίξει ποτέ!!!!!!!
-Καλά ρε,μας δουλεύεις; Και τα παιδιά πώς τα έχεις κάνει;
-Το πιστεύετε ότι από εγωισμό δεν έχω ρωτήσει...;


Ο αλλος λεει οτι στο σεξ τού αρεσει να βαραει...........εχει σπασει 3 λαπτοπ μεχρι τωρα.


Ρε μαλάκες.. ελεος με τα ρομάντικά ποστ. Και εμείς
αγαπήσαμε... μια Μαιρη... ενα καλοκαιρι... στην
Σαλονικη.... Μού λείπεις, μάτια μου..


Μην κρίνεις μια γυναίκα από τα κιλά... 
Θα κριθείς από τα εκατοστά...
 


Η μεγαλυτερη καταρα που μπορεις να ριξεις σε μια γυναικα είναι: 
"Σουβλακι να πιανεις, μπαμιες να γινεται"!


ΑΥΤΗ:-μωρό μου, πάμε να δούμε την πανσέληνο;
 
ΑΥΤΟΣ:-την έχω δει!
 


Μου πήρατε όλοι ψηφιακές φωτογραφικές.
 
Άμα
 χωρίσετε να δω τι θα σκίζετε, ρε... 


Ειμαι ο αντρας του σπιτιου και απαιτω όταν πλενω τα πιατα να εχει ζεστο νερο!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου