Δευτέρα 19 Αυγούστου 2013

Γιωργος Λαμπράκος.....Λουδοβικος των Ανωγειων


Σε 82 σελιδουλες
Τίτλος: Αναμνησεις απο το ρετιρε
Συγγραφέας: Γιωργος Λαμπράκος
Εκδ.
 Γαβριηλιδης,2009

Πρωτη παραγραφος
«Πρεπει να προλαβω να γραψω την ιστορια της ζωης μου.Πρεπει να την γραψω τωρα,αφου σε ένα δευτερολεπτο δεν ξερω τί μπορει να εχει γινει,τί μπορει να εχω γινει,τί μπορει να εχω απογινει.Το μονο που ξερω είναι ότι ειμαι ακομα ανθρωπος.Η ιστορια της ζωης μου είναι μια συρραφη παλιων και τωρινων αναμνησεων και σκεψεων με θεμα την πραγματικη μου εικονα ή την εικονικη μου πραγματικοτητα.Δεν ειμαι πια βεβαιος ποια είναι ποια.Ουτε με νοιαζει.»

Μια πολύ πρωτοτυπη αφηγηση από καποιον που συνειδητα αποκλειστηκε από τον κοσμο κρατωντας σαν μόνο παραθυρο επικοινωνιας το διαδικτυο…..σχόλια,σκεψεις,ένα προσωπικο ηλεκτρονικο μανιφεστο…και ένα μοιραιο τελος

Διαβαζεται απνευστί

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Σε 130 σελιδουλες


“Το πηγαδι του κρινου" του Λουδοβικου των Ανωγειων

που τον ξερουμε σαν τραγουδοποιο...ωστοσο ειναι και σαγηνευτικος αφηγητης...οσοι ειχαν την ευκαιρια να τον ακουσουν απο κοντα,θα`λεγαν οτι δεν τραγουδαει παρεμβαλλοντας πού και πού ιστοριες...αντιθετα,διηγειται ,με μια τρυφερη ηρεμια και συχνα σε πρωτο προσωπο,περιστατικα συγκινητικα,παρεμβαλλοντας πού και πού και κανα τραγουδι...

εδω προκειται για μια δικη του μικρη συλλογη απο λεκτικες εικονες, απο 2 σειρες μεχρι 2 σελιδες το πολυ...μικρη μεν το δεμας,μεγαλη δε την φυην...

εκδ ΙΑΝΟΣ, 2006,σε μικρο μεγεθος... με εξαιρετικες ζωγραφιες του Σταθοπουλου


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου