Πέμπτη 29 Αυγούστου 2013

απο αναμεταδοση

Είμαι τόσο πρόστυχος ώστε ακόμα κι ο αριθμός του κινητού μου αρχίζει από 69!


Όταν έχω πεσμένη ψυχολογία σκέφτομαι πως άλλες έχουν πεσμένο κώλο και
φτιάχνομαι με την μια...

Μάνα 1950:
βάλε κάνα παλτουδάκι κάνει κρύο έξω...
Μάνα 1990:
βάλε καμία ζακέτα κάνει ψύχρα έξω...
Μάνα 2013:
ούτε βρακί βρε Λίτσα!!!



Πώς λέγεται αυτός που χάνει την μπάλα;
Χάνιμπαλ...

Τί λέει το παγάκι στη μέντα , μέσα στο μοχίτo?
- Τί σπρώχνεις, ρε φυλλαράκι

Ένας Πόντιος πιάνει δουλειά σε ένα σούπερ - μάρκετ . Κάποιος πελάτης τον πλησιάζει και του λέει :
-Σε παρακαλώ κόψε μου ένα τέταρτο σαλάμι .
Ο Πόντιος αρχίζει να κόβει την μία φέτα μετά την άλλη, χωρίς να λέει να σταματήσει .
-Τι θα γίνει ,ρε παλικάρι , ρωτάει ο πελάτης , ένα τέταρτο σου είπα .
-Σιγά ρε φιλαράκο , του απαντά ο Πόντιος , ούτε πέντε λεπτά δεν έχουν περάσει ακόμα !

-αυτες οι ξαπλωστρες ειναι πιασμενες
-πού το ξερετε;
-ειμαι φυσιοθεραπευτης






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου