Τρίτη 13 Αυγούστου 2013

τί τηνικάδε;

Το σαλιγκαρι γκαζωσε  και χεστηκε ο δρομος
Εδώ βυζια δεν εχουμε και τα σουτιεν μας λειψαν

Πηγε για μαλλί  και γυρισε γουλί

και κανει το σκατό του βόλι,
Το κάτουρο του βιτριολι

Ξυπνησαν τα μηδενικα και μάς το παιζουν κυκλοι

αλλού τα κακαρισματα
κι αλλού τα καλά ρίσματα

Εφτα νοματοι δυο ψωμιά,
Κι εγω ο καημενος ένα

-μαλωνουμε,γειτονισσα;
-στα νυχια στεκομαι

Ανακολουθιες
Και ριξ`τε με στη θαλασσα,
να πλεω σαν τσεκουρι

ευσεβεις ποθοι
ο,τι τού φανει,του λωλο-Στεφανή

$
Ασπρα,καστρα
Εχει και τρεχει
Ο παράς παραδεισος
Εχεις λιλιά,εχεις λαλιά
Εχεις γρόσα,εχεις γλωσσα
Εχεις φλουριά,εχεις θωριά
Τα`ασπρα κατεβαζουν τα`αστρα
Τα δώσα-δώσα τον Χριστον επαραδώσα
Με λαγους και με περδίκια,τα`αδικα τα κανεις δίκια
Τα`ασπρα λαλουν,τα`ασπρα μιλουν,τα`ασπρα `ν που κουβεντιαζουν

Καυχησιολογια
Εγω `μαι `δω,που σπω τα`αυγο
Μιλαν ολοι,μιλαν κι οι κωλοι
Εκανε κι η μυγα αλωνι,και γυριζει και μαζωνει
Μιλαν τα`απορρυπαντικα,μιλαν και τα λουλάκια
Βρονταν όλα τα σιδερα,βρονταν κι οι σακοράφες
Εγω ημουνα στον πολεμο,κι η μανα μου διηγούνταν

Ηυρες με φτωχη και χηρα…
Εμαθαν πως γαμιωμαστε  και πλακωσαν κι οι γυφτοι
Πηγα να πω τον πονο μου  και μού`πιασαν τον κωλο μου
Εκαλέσαν την καμηλα – ή για νερο ή για ξυλα

Ματαιοδοξια
Ας με λενε Προεδρινα κι ας ψοφαω από την πεινα
Ας με κραζουσιν χατζην κι ας μού λειπει το βρατζίν

Διπροσωπια
Φιλος,φιδι
Μελι δειχνει,φαρμακο `τοιμαζει
Μπρος φιλος και πισω σκυλος
Ειχαμε σκυλι και βοηθαγε το λυκο
αλλο τού`δειξε κι άλλο τού `μπηξε
αλλού ο διαολος κι αλλού η ουρα του
άλλα τα λαλουμενα κι άλλα τα στοχούμενα
του γατου λεει ‘φεύγα» και του σκυλου «πιάστον»


   %^)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου