Τετάρτη 3 Ιουλίου 2013

απο τη σειρα "τσακαλι,ο τυπος"

Ο ξενιτεμένος στην Αμερική γιος, γράφει στη μαμά του:
"Μαμά, επιτέλους αποκτήσαμε παιδί. Αλλά η γυναίκα μου δεν έχει γάλα και αναγκαστήκαμε να δίνουμε στο μωρό γάλα από μια μαύρη αγελάδα, με αποτέλεσμα, κάθε μέρα που περνάει, το παιδί μας όλο και μαυρίζει".
Και η μητέρα του απαντάει:
"Γιόκα μου, κι εγώ δεν είχα γάλα όταν γεννήθηκες εσύ, κι αναγκαστήκαμε να σού δίνουμε γάλα από την κατσίκα. Αλλά, όπως καταλαβαίνω, τα κέρατα τώρα τα βγάζεις..."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Μπαίνουν δύο ξανθιές σε ένα ταξί. Ρωτάει ο ταξιτζής 
-Πού πάμε;
 
και λέει η μία ξανθιά στην άλλη:
-Τί, θα έρθει και αυτός μαζί μας;;;

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

 Παίρνει μια ξανθιά τηλέφωνο:
-Ναι, γειά σας ,Ράδιο Κορασίδη εκεί;Μια αφιέρωση θέλω να κάνω.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

Ρώτησα χθες τον πατέρα μου αν είμαι υιοθετημένος και μού λέει:
-"Καλά ,χαζός είσαι; Εσένα θα διάλεγα; "

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

Λένε στο τσακαλι:
- Αλλαξες το νερό από την γυάλα των ψαριών;
Και το τσακαλι:
- Όχι, γιατί να το αλλάξω; Να πιουν πρώτα αυτό που έχουν!!!


   %^)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου