Κυριακή 28 Ιουλίου 2013

απο αναμεταδοση


-Εσείς είστε το γκαρσόνι που πηρε την παραγγελία μου;
-Μαλιστα
-Απίστευτο! δεν έχετε γεράσει καθόλου!


 Mωράκι μου νομίζεις ότι είμαι χοντρή...  ; ; ;
- Θα στο πω στ' αυτί...
- Πέστο μου στο άλλο.
 Απ' αυτό δεν ακούω...
- Καλά, δε με λυπάσαι που πρέπει να κάνω το γύρο.....; ; ;

Μού έσκασε το λάστιχο του smart. Το τσίμπησε κουνούπι.

- Από πού μας καλείτε;
- Από τηλέφωνο.
- Πολλά χαιρετίσματα στην όμορφη Λέφωνο..

Πρέπει να καθιερωθεί ένα "Κ" για τους κοντούς...
Κοψοχολιάζω κάθε φορά με τ' αμάξια που πηγαίνουν μόνα τους...

Όχι ότι κάνει θόρυβο το πλυντήριο μου..Απλά όταν αρχίζει το στύψιμο, βγαίνω στο μπαλκόνι & φωνάζω "από τη Βαγδάτη για το Mega, Μαρια Καρχιλακη"..

Τι έχεις ρε;;
-Ούτε ξέρω πόσα χρωστάω.....400 στη ΔΕΗ,200 στα κοινόχρηστα και 600 στο δάνειο|
-Θες να σε βοηθήσω;;
-Αν μπορείς φίλε!
-Χρωστάς ΣΥΝΟΛΙΚΑ 1200

- Ελα ,που είσαι;
- Σπίτι!
- Μπορείς να μιλήσεις;
- Από 2 χρονών!
 

- Γιε μου, πού πας;
- Μάνα, θα πάω στα καράβια.
- Μία παρά τεταρτο να εισαι πισω!


Τυλίγουν οι μανάδες φαγητό σε αλουμινόχαρτο... Με το περίσσευμα φτιάχνεις μια στολή αστροναύτη, ένα δορυφορικό πιάτο και κάνεις και ανταύγειες...!

   %^)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου