Τρίτη 2 Ιουλίου 2013

απο αναμεταδοση


Αυτο το "ενα το κρατουμενο" στα μαθηματικα, αποφυλακιστηκε ή οχι ακομα;

Δηλαδή δε μπορούσε η φύση να με κάνει αλλεργικό στον γύρο αντί στη γύρη; θα ήμουν καμιά 50αριά κιλά λιγότερο.

Το ωροσκόπιο σας για σήμερα:
Eπαγγελματικά: Τα άστρα σας χαμογελούν!
Eρωτικά: Τα άστρα σας χαμογελούν!!
Oικονομικά: Τα άστρα έχουν γαμηθεί στο γέλιο !!!....

Πάει ο άλλος και βάζει κοτσαδόρο στο Smart..... τί θα τραβήξεις παλλικάρι μου; το καροτσάκι του super market ;!;!;

-Σκότωσα ένα κουνούπι και το μετάνιωσα......οπως και να το κάνεις, αίμα μου ήταν....

 Μού λεει η αλλη:
- Εβγαλα 19.7 στις πανελλαδικες χωρις να διαβαζω
- Ναι... κι εγω βλεπω τσοντες χωρις να τον παιζω..

Η μάνα μου όταν θέλει να μάς πει κάτι κλείνει το ρούτερ. 
Έτσι μαζευόμαστε όλοι πανικόβλητοι στο σαλόνι.

 Εδώ και μισή ώρα πετάω έναν αναπτήρα bic στον αέρα.....κάνω aerobic.

- Κατάλαβες; Με είπε και αλλήθωρο, η γελοία!
- Και εσύ τί έκανες;
- Καταρχάς, δεν μιλάω σε σένα.


    % ^)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου