Δευτέρα 3 Ιουνίου 2013

απο αναμεταδοση


το πουλι μου φλογες βγαζει,
λες να ειναι πετρογκαζι;

εμενα δε με δειλιασες,
ντουνια,με το φαρμακι,
εσυ στο ζορι το`ριξες
κι εγω στο τραγουδακι (Τσιτσανης)

Στης ευτυχιας τα πελαγα
Καθομουνα και γελαγα,
Μα τωρα στο φιναλε
Θεε μου,το χερι βαλε

εγω ειμι
η χρυση τομη


ζησε μοναχα τη στιγμη και ασε το μετά,
ενα σωσιβιο η ζωη ,που ξεφουσκωνει αργα

Κάθε φορά που σε βλέπω, μ' ανάβεις τα αίματα
(τον μπαγάσα!   πώς ξέρω να λέω ψέματα!)

Όμορφη, έξυπνη, καυτή και παμπολλα κατέχεις
(ολ`αυτά  περιγράφουνε οτιδήποτε *δεν* έχεις)

Τού την εστησαν του Πάπα
Και τον πλακωσαν στη φαπα

Μού`κανες καλο σεφτέ,
Ειπ`η ντοματα στον κεφτέ

Ηρθ`ο Λαζαρος,ηρθαν τα Βάγια,
Εκλασε μαλλι η κουκουβάγια

Ελα κατω στο αμπαρι,
πριν μάς παρουνε χαμπαρι

εκανε αυτος τη μπάζα
και μάς πασαρε τα μπάζα

Κι οι τσιγγανοι πού να κατσουν;;;
Σε τσαντηρι ή σε Ντατσουν;;;


Θα δώσω όσα κι όσα με την καρδιά μου
να μάθουν καμιά γλώσσα και τα παιδιά μου
Και θα μπορέσουν έτσι κι αυτά μια μέρα
να λεν αριβεντέρτσι και μπονασέρα
(Γκατσος)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

απο το βιβλιο «Καπανταηδες και μαχαιροβγαλτες» του Ηλια Πετροπουλου

Χτυπα με με το μαχαιρι
Με το παχουλο σου χερι

Καλλιο `χω γω δυο μαχαιριες
Παρά τα λογια που μού λες

Η χηρα σαν εχηρεψε
Ψηλο τακουνι γυρεψε.
Και παλι ματαχηρεψε,
Ψηλοτερο το γυρεψε


% ^ )


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου