Παρασκευή 7 Ιουνίου 2013

μαντιναδες



Κάθε φορά που μού 'ρχεσαι μου κόβεις την ανάσα
πάλι φασόλια έφαγες και κλάνεις ρε μπαγάσα;


με δικηγορους και γιατρους παρεα να μην κανεις,
ο εις σε θελει υποδικο κι ο αλλος να μη γειανεις!


Έχεις την έσω ομορφιά, μαζί σου δεν θα παίξω
μόνο που θα προτίμαγα να 'σουν το μέσα-έξω.


Αγάπη μου, λατρεία μου,και  φως μου και πνοή μου
ο γάμος μου μ' εσένανε σκάτωσε τη ζωή μου


Μετά από σένα νόμιζα δεν θ' αγαπήσω άλλη,
μεχρι οπου εγνώρισα την κόρη του μπακάλη


Θέλω κι εγώ να τα γευτώ τα περισσά σου κάλλη,
αλλά μη βγάζεις να χαρείς τν`σακούλα απ' το κεφάλι


Δώσε μου Θεέ μου δύναμη να μην αγανακτήσω
κι ετούτη την κυβέρνηση να μην τηνε ....


και ενα κατευθειαν απο το κατηχητικο

αμα γερασει ο ανθρωπος,ο κωλος του φαρδαινει
και να τονε γ%%μήσουνε,δεν το καταλαβαινει


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου