Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

απο αναμεταδοση




-Αργείς ;;
-Πήρα ταξί!
-Καλορίζικο. Αργείς
;;


Φώναξα "Τον καφέ, το τοστάκι, τις παντόφλες και την εφημερίδα μου ΤΩΡΑ!"
…… Mόνος μένω, αλλά έτσι για την αλητεία....


Γράφει η άλλη: καλώ πάσχα!
Τ
ής απαντάω: και; χτυπάει;


Γράφει η άλλη "με παραμέλισσες".
Σιγά μην σε παραπεταλούδισε κιόλας
, κοπέλα μου!


Πάει η άλλη στην παραλία και διαβάζει βιβλίο. Αύριο θα πάω στη βιβλιοθήκη να παίξω ρακέτες....


-Καλησπέρα,θα'θελα να επιστρέψω αυτα τα υποθετα
ί λέτε, κύριε,δεν γίνονται αλλαγές στα υποθετα
-Κι εγω τ
ί να τα κάνω;
-Βαλ'τα στον κωλο σου
!


Μο
ύ λέει"κάτσε να σού πω τον καφέ", κάθομαι εγώ, δοκιμάζει:"Μέτριος", μού λέει ,είναι..... Δίκιο είχε και σκέψου ότι αυτά εγώ δεν τα πίστευα


Τί γυρνάει και μου λέει;
Μια περιστρεφόμενη αγελάδα!


-συγνωμη που διακοπτω τη συζητηση, αλλα μπορω να προσθεσω κατι;
-φυσικα
-18+6


Ήταν δύο λάχανα και έτρεχαν σε μια κατηφόρα και ξαφνικά το ένα σταμάτησε. Το ρωτάει το άλλο: Γιατί σταμάτησες; Κι αυτό απαντάει: Λαχάνιασα! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου