Τρίτη 11 Ιουνίου 2013

απο αναμεταδοση

-μαμα, μπαμπα, αποφασισα να μεινω μονη μου
-καλα, παιδι μου, ο,τι νομιζεις
-τα πραγματα σας ειναι εξω


ψαχνω χωριατη για να τού δωσω θαρρος


απ'τα πεταμενα ρουχα στις καρεκλες φορεσα οσα περισσοτερα μπορεσα….. και ντυθηκα και συγυρισα


παλια, οταν ελειπα, φοβομουν μην μπουν σπιτι και παρουν χρηματα…… τωρα, τρεμω μηπως ανοιξουν το καλοριφερ


Μπαίνουμε στ΄αμάξι…… τού λέω:
"κολωνάκι"
Μού λέει:
"άντε, ρε ψωνάρα,Χαλάνδρι κι άμα θες".
Κάνει όπισθεν και ΜΠΑΜ ...κολωνακι. Εγώ παντως προειδοποίησα!!


-Μ'αγαπάς ή τζάμπα πίνω;
-Καταρχάς *πού* πίνεις τζάμπα?


- Πρέπει να κόψεις το ποτό!!
- Σιγά ρε...Δε με πιάνει!!
- Ρε μαλ@κα, χτες στην εκκλησία, είπες στον παπά "γεμάτο το μαγαζάκι σου, δικέ μου"!!!


-Μαμά, τα παιδιά στο σχολείο με κοροϊδεύουν γιατί δεν έχω κάνει σεξ ακόμα.. 
-Μη
 στεναχωριέσαι αγόρι μου…..να τα αφήσεις στην ίδια τάξη, τα κωλόπαιδα, για να μάθουν!


-μανα, μαλλον δεν περασα.
 
-τι;;;
 
-νταξει
 ρε μανα, ο,τι αξιζει μενει!


-Τι ώρα είναι;
-9 και τέταρτο..
-Πωω ρε φίλε…..πότε πήγε 9;
-Πριν ένα τέταρτο..


Πάει ένας εργένης σε ένα petshop και αγοράζει δυο χάνους (ψάρια) και τούς βάζει στο ενυδρείο του. Το επόμενο απόγευμα έρχεται κουρασμένος από τη δουλειά, ανοίγει την πόρτα και φωνάζει...
- Χάααανοι. I'm home!


-Κατουριέμαι...
-ΑστειέWC !!


Τί κάνεις εκεί, ρε;
-Τίποτα, προσπαθώ να ευθυγραμμίσω το Π...
-Γιατί;
-Γιατί ίσιο Π είναι χρυσός.


- Ρε μάναααα.. έπεσε το internet..!!
- Να πάρεις μια σκούπα και να το μαζέψεις!! Που μ' έχετε κάνει υπηρέτρια εσύ και ο πατέρας σου εδώ μέσα!!



ζητείται νευρικός με υπερένταση στο πόδι, να μού κάνει αέρα με βατραχοπέδιλο


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου