Τετάρτη 8 Μαΐου 2013

μαργαριταρια



τελικα ποιο ειναι το σωστο: εξ απανεκαθεν ή απο ανεκαθεν;

Ηρθε ο βοθρος να μας καθαρισει

-προκειται για πεπλο συκής

αφηστε,επιτελους,τον πρωθυπουργο να αποδοθει απερισκεπτος(!) στο εργο του

δεν ειναι του παροντος να αναλυθω σε σχολια...

Κυριες και κυριοι, βρεχει στον αγωνιστικο χωρο, βρεχει και στις κερκιδες.

Το πρωτοφανες αυτο γεγονος, συμβαινει για δευτερη φορα.

Σε καυγα στο ταμειο  σουπερμαρκετ: -Τι να σας πω κυρια μου,
απαξιω... -Απαξιω εισαι και φαινεσαι!

 …. ενω μερικοι εριχναν κροτιδες, φωνη απο απο το μεγαφωνο:
Παρακαλουμε μην πετατε κροκετες.

Και εμενα ο αδερφος μου ηταν στις διαβιβασεις   -Τι ειδικοτητα;   -Να δεις τί ηταν... ααα, μετασχηματιστης.

Εβαλες το φαι στα φουρνοκυματα;

Αναψε το λαμπαζουρ

Παντως θεια, οφειλω να παραδεχθω πως για την ηλικια σου εισαι αρκετα διατηρητεα

Συμφωνω με τον προλαλισταντα

στεκόμαστε στο πλευρό του αγρότη που χρωστάει της Μιχαλούς στην Αγροτική Τράπεζα...

ενας ξεκουφαντικός θορυβος

εχει ελαστιχότητα

Η κόρη μου όταν μεγαλώσει θέλει να γίνει αναισθητικός.

- Οι αρχαίοι εξάλλου έλεγαν: Νους υγιές, εν σώματι υγιό.

- Καλά Χριστούγεννα κι ευτυχισμένος ο νέος έτος.

 Παίρνω και αντιβιοτικά που είναι συναχοκτόνα.

Φοβάται ο Γιάννης το θεριό και ο θεριός το Γιάννη

ενας Υπουργος. Εμπορ. Ναυτιλίας:-επισκέφθηκα πρόσφατα την Κομισιόν,συζήτησα το θέμα,εξήγησα τον πολυνησιακό χαρακτήρα της χώρας μας...

ολοκληρώθηκε χθες η συγκομιδή των σκουπιδιών

το Μέτσοβο είναι ΧΕΙΜΕΡινό  ΘΕΡετρο

Πας εισερχόμενος απαγορεύεται.
(Επιγραφή σε εργοστάσιο)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

από ρεπόρτερ  για πυρκαγιά

...έχουν καταφέρει να θέσουν σχεδόν υπο μερικό έλεγχο την φωτιά

...(τα ελικόπτερα) πλησίασαν την εστία,αφού εκτονώθηκε σημαντικό μέρος της θερμοκρασίας

..κατα συνέπεια,συμπεραίνουμε ότι και το πλαστικό και το ξύλο και το χαρτί ειναι εύφλεκτα υλικά

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Από τη συλλογή του ιατρού Γιάννη Στουραίτη από τη Ρόδο :

Γιατρέ , είστε εφημέριος σήμερα;

μού έπεσε ο  Δημοκρίτης

Έχω ισχιαλγία στο πρόσθιο τοίχωμα της καρδιάς

Μου κάνανε 4 γεωτρήσεις στα πνευμόνια μου

Ο άρρωστος έχει συκώτι στο πάγκρεας

" Προσήλθε νεκρός " - Γράφτηκε κατ' επανάληψη στο βιβλίο εξωτερικών
ιατρείων.

Είμαι επί 5 μέρες άνεργη ( δεν έχει ενεργηθεί)

Με στείλαν στον γκανγκστερολόγο για να κάνω γκαγκστροσκόπηση .

γιατρέ μου, τώρα δε πονάω πολύ , πονάω έτσι , ανεπαίσχυντα !

Άνδρας ασθενής: " Ιατρέ , έσπασα την αριστερή κλειτορίδα μου " ,
δείχνοντας την αριστερή κλείδα του.

Μήπως είναι διάρροια από ζαμπονέλα;

Η σύζυγος διαβητικού βοηθάει κατά τη λήψη του ιστορικού: «Πες στο γιατρό
ότι κάνεις σωλήνες».

Πάσχει από βαριά ασθενοπόρωση

«
Ήρθε το σφαξ από την Αθήνα ;»

«Ιατρέ, ο άντρας μου δε βάζει προφυλακτήρες και είμαι έγκυος ξανά» .

Θέλω να κάνω ένα πλήρες τσεκ-ιν

Ντρίπλες αγγείων

σαξωνική τομογραφια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου