Τετάρτη 1 Μαΐου 2013

απο αναμεταδοση



Το Οσκαρ καλυτερου ηθοποιου θα το παρει φέτος το Αλογο , για τον ρολο του ως Μοσχαρι ....

μη μού φερνεις αντιρρησεις, δεν ξερω πού να τις βαλω

-Πώς περνάει ο χρόνος στο Ιράκ;
Μπαμ Μπαμ!

-Δε μού λες, ταξιτζη, ποσα θες για αεροδρομιο;
-Περιπου 25 ευρω κυριε.
-Αν παρω και την γυναικα μου, ποσα;
-Το ιδιο ,κυριε.
-Τα ειδες, γυναικα; ΜΙΑ δεν πιανεις 

-Χθες με πήρε από πίσω...
-Kι εσύ τί τού είπες;
-Του είπα πως δεν θα την βγάλει καθαρή.

-"Μην πατάς εκεί, έχω σφουγγαρίσει! Ούτε εκεί, έχω σφουγγαρίσει! Ούτε εκεί!",
 είπε η Ελληνίδα μάνα και κάπως έτσι γεννήθηκε το τριπλούν..

-
Α τι ωραίο σκυλάκι! Πώς το φωνάζετε;
-
Στοπ.
-
Στοπ;;;
-
Ναι, είναι διασταύρωση.

Είναι 2 νάνοι και ρωτάει ο ένας τον άλλο ΤΙ ΩΡΑ ΝΑΝΕ;

Ειναι δυο αναρχικοι και παιζουν σκακι και λεει ο ενας
-Ματ.
Και λεει ο αλλος
-Πού;

Ο απαισιόδοξος βλέπει μόνο σκοτάδι στο τούνελ.
Ο αισιόδοξος βλέπει φως στο τούνελ.
Ο ρεαλιστής βλέπει το τρένο να έρχεται.
Κι ο οδηγός βλέπει τρεις μαλακες να κάθονται στις γραμμές.

-Καλά, ρε πούστη μου, πώς κατάφερες και την πήδηξες απο το πρώτο ραντεβου;
-Ε ,λίγο το κρασί, λίγο η ταινία...
-Ποιά ταινία ,ρε φίλε, στην παραλία δεν ήσασταν;
-Η μονωτική....

Είναι 2 χταπόδια, ένα αρσενικό και ένα θηλυκό. Λέει το αρσενικό στο θηλυκό "Πάμε μια βόλτα χέρι με χέρι, χέρι με χέρι, χέρι με χέρι, χέρι με χέρι…"


 Λέει η γυναίκα στον άνδρα της:
-
 Έχουμε δύο κόρες, θέλω και έναν γιο.
Και κάνει ο άνδρας:
- YO!

Παίζουν 4 μπουγάτσες πόκερ. Ποιά κερδίζει;
Αυτή με το καλύτερο φύλλο.

-Μπαμπά ήντα σημαίνει τοπικιστής;
-Τοπικιστής παιδί μου είναι ένας χαζός που θαρρεί πως ο τόπος του είναι καλύτερος από την Κρήτη!

Μια ξανθιά είναι στο μπαλκόνι και φωνάζει τον άνδρα της:
- Αγάπη μου, έλα αμέσως!
- Τί συμβαίνει, καλή μου;
- Δες, δύο τύποι μόλις μάς έκλεψαν το αυτοκίνητο!
- Πώπώ! Μήπως πρόλαβες να δεις ποιοί ήταν;
-
 Όχι... αλλά πήρα τον αριθμό του αυτοκινήτου

-Δε σού είπα να μην αφήνεις τα λουλούδια απότιστα;
-Ναι, αυτό τα μάρανε...

-Είναι καλές οι τυρόπιτες;
-Φάε και θα με θυμηθείς!
τρώει την πρώτη μπουκιά, κοιτάζει τον φούρναρη
-ΘΑΝΑΣΗ!!!!;;;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου