Τρίτη 2 Απριλίου 2013

απο αναμεταδοση


-μπαμπά.τί θα πει «μοιχεία»;
-σκάσε και κλάδευέ μου τα κέρατα
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Μετά το πεντηκοστό μάθημα οδήγησης, η μαθήτρια ρωτάει το δάσκαλο:
-Πόσο μου μένει ακόμα για να μάθω να οδηγώ δάσκαλε;
-Τέσσερα, κυρία μου.
-Τέσσερα μαθήματα;
-
Όχι. Τέσσερα αυτοκίνητα...
 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-Γιατρέ μου, νομίζω ότι είμαι γιο-γιο.
-καθήστε, καθήστε, καθήστε..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ποντιακα

Εχει αρραβωνιαστεί ο Γιωρίκας με την Σουμέλα, και περπατούν χέρι-χέρι στο
 δρόμο. Συναντούν τον φίλο του το Κωστίκα και τού λέει.
-
Κώστικα η Σουμέλα απ'αδά εν` η αρραβωνιαστικά μου.
Απαντώντας κάπως ιδιαίτερα ο Κωστίκας, τον επιπλήττει.
-
Ατην , νέπε, επήγες και πήρες;(Αυτην πήγες και πήρες)
-Γιατι ,νέπε ντο εσει ατη; (τί εχει αυτή)
- Ατην ,νέπε ελλάγκεψέ-την όλο το Κιλκίς.(Αυτην την πήδηξε
όλο το Κιλκίς)
Κι ο Γιωρίκας σε αμηχανία:
-Ε,σιγά νέπε την μεγαλούπολη.......


Δυο (Πόντιοι) Συνομώτες...
-Αυτό λοιπόν το μυστικό το ξέρουμε μόνο εσύ κι εγώ... και επειδή όταν
ένα μυστικό το ξερουν δύο δεν είναι μυστικό... πρέπει τελικά να σε
σκοτώσω!... (συντομη παγερή σιωπή)... ... Αλλά, ξέχασα το σιγαστήρα μου
 στο σπίτι... Ραντεβού λοιπόν εδώ, την ίδια ώρα αύριο... και μην το πεις σε κανένα...
-
Μη σκοτίζεσαι... κρατάω εγώ σιγαστήρα...


Πόντος ΤV
 - Η Αστυνομία ψάχνει τον δολοφόνο ενος τριανταεξάχρονου Πόντιου. Στην πλάτη του θύματος βρέθηκε καρφωμένο ένα μαχαίρι με σιγαστήρα
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Η ποσότητα του χρόνου μεταξύ του γλιστρήματος στην φλούδα και της προσγείωσης στο πεζοδρόμιο είναι ακριβώς ένα μπανανοδευτερόλεπτο
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Πράγματα που μαθαίνει κανείς όταν έχει παιδιά:
-Αν δέσει ένα λουρί σκύλου στον ανεμιστήρα του ταβανιού, το μοτέρ του
 δεν είναι αρκετά δυνατό για να περιστρέψει ένα μικρό αγόρι που φοράει τη στολή του σούπερμαν

-
Οι σακούλες σκουπιδιών δεν κάνουν για αλεξίπτωτα.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
του Αρκά
Μικρός: Μπαμπά, εγώ τη νυχτα φοβαμαι!
Μπαμπάς: Δεν πρέπει να φοβασαι!Πρεπει να μαθεις από τώρα να αντιμετωπιζεις
 τον κοσμο με θαρρος και γενναιοτητα...Γιατι πρέπει να ξερεις ότι στη ζωη σου, θα σού συμβουν πολλά καλά πράγματα, αλλά και πολλά κακά.
Μικρός : Δηλαδή;
Μπαμπάς: Ε, να!Εγώ ας πούμε μια μέρα θα πεθάνω και θα μείνεις μόνος σου...
Μικρός : Πες μου και τα κακά.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Μπομπισμοί

Στην ταξη η δασκαλα ειναι αρρωστη και την αντικαθιστα μια αλλη δασκαλα, που
 για να την θυμουνται, τούς συστηνεται...
-Παιδια ,τούς λεει, προσεξτε καλα, το ονομα μου ειναι Κυρια....Μουρνή, Μ ο υ
 ρ ν ή, με ενα "ρ" πριν απο το "ν", καταλαβατε; Και τα παιδακια λενε ολα μαζι δυνατα οτι καταλαβαν.
Περνουν μερικες μερες, οπου στην ταξη ερχοταν η κανονικη δασκαλα,
αλλα καποια μερα η κανονικη δασκαλα ξαναρρωστησε και ηλθε παλι για μαθημα η αντικαταστατρια, που ηθελε ντε και καλα να βεβαιωθει οτι οι μαθητες θυμοντουσαν το επιθετο της,....... για κακη της τυχη, τον πρωτο που ρωτησε ηταν ο Μπομπος....
-
Για πες μας Μπομπο εσυ που φαινεσαι και εξυπνο παιδι.....ποιο ειναι το επιθετο μου;
Ο Μπομπος σηκωνεται απ'τη θεση του, ξυνει το κεφαλι , κοιταει το
ταβανι, ειναι φανερο οτι δεν καλοθυμαται , και αποκρινεται....
-
Κυ..κυρι..ρια μηπως Μ ο υ ρ ν ά ρ α...;;;;


Ενας καινούργιος διευθυντής ενός σχολείου πάει στην αίθουσα του και βλέπει τον μικρό Μπομπό, ο οποίος καπνίζει άφοβα ένα πούρο στο διάδρομο, ακριβώς μπροστά στην πόρτα της αίθουσας του διευθυντή.
Ο Διευθυντής τον ερωτάει αυστηρά:
-
ΠΟΙΑ ΤΑΞΗ ;;;
Και ο Μπομπός απαντά μετά από μια μεγάλη παύση και ξεφυσώντας καπνούς
-
Μεγαλοαστική


Ηταν ο Μπόμπος που πετούσε πέτρες σε έναν γέρο.
Τού λέει ο γέρος:
- "Τώρα θα σου μάθω εγώ να μου πετάς εσύ πέτρες."
Και τού απαντάει ο Μπόμπος:
- Αντε ντε, μάθε μου,γιατί ως τώρα δε σε πέτυχε καμία!"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Χτυπάει το τηλέφωνο σε μια ραδιοεκπομπή.
-Χτες βρήκα ένα πορτοφόλι, είχε μέσα 17000 ευρω, 2000 δολάρια, 600λίρες
 Αγγλίας και κάρτα του ιατρού Παναγιά Ιωάννη με διεύθυνση..,τηλέφωνο...,κινητό....
Βάλτε του ένα καλό τραγούδι του ανθρώπου.!.!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Υπάρχουν 10 τύποι ανθρώπων στον κόσμο:
Αυτοί που καταλαβαίνουν το δυαδικό σύστημα,
 και εκείνοι που δεν το καταλαβαίνουν.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου