Τρίτη 30 Απριλίου 2013

απο αναμεταδοση


Φήμες λένε ότι υπάρχει άνθρωπος που μελέτησε τα αμελέτητα...κι εγραψε τα Αγραφα.........


Σήμερα στις 4 τα ξημερώματα ήρθε ο γείτονας και μο
ύ χτύπησε την πόρτα.. Μα καλά! Δεν έχει καθόλου τρόπους; Πάλι καλά που ήμουν ξύπνιος παίζοντας ντραμς. Αλλιώς, σιγά μην τού άνοιγα!


Ο σύζυγος γυρνάει στο σπίτι και λέει στη γυναίκα του :
-Το βράδυ θα πάμε και οι δύο στις πoυτ@νες.
- Δηλαδή
 ;
- Εγώ θα πάω στην Σβετλάνα κι εσύ θα πας στη μάνα σου ...


Η κοπέλα μου λέει ότι το καλύτερο σεξ το κάναμε τότε που φόρεσα μάσκα και έκανα τον ληστή. Δεν έχω ιδέα για ποιο πράγμα μιλάει....


Πηρα κατα λαθος την πυροσβεστικη σημερα, οποτε εβαλα φωτια στο σπιτι για να μην φανω ηλιθιος...


-Δώσε μου το τηλέφωνο σου!
-697399..
-Ληστεία
, μωρή ηλίθια!


Oι κανίβαλοι όταν νηστεύουν τρώνε μόνο σόγια (θείους, ξαδέρφια), κλπ


-Από ποιανού σόι είστε εσείς;
-Από του γκόμενου της νύφης!


Έχει ο θεός! (...τού έδωσε ο Τσακ Νόρις...)


Όταν βαριέμαι ακολουθώ κάποιον που μοιράζει φυλλάδια , τα μαζεύω από πίσω του και μόλις τελειώσει, πάω και τού λέω : "Φίλαρα, σού`πέσαν αυτά"


-Γιατρέ
, με πονάει το γόνατό μου.
-Να το κατουρήσεις και να το
ύ βάλεις σκόρδο στουμπισμένο.
-Γιαγιά, βγές από τη γραμμή
,μιλαω με το γιατρο !!!!..


-Τα καλύτερα μου χρόνια μου
΄φαγε ο μαλάκας….
-Μα… 3 μήνες τα 'χατε…
-Αστοδιάλο κι εσύ !!!!


-Αμάρτησα πάτερ….
-Μπράβο
 ,ρε μάν , εγώ σε είχα για τελείως μπούλη!!!!


Μου λέει ένας ταξιτζής
, τις προάλλες :
"Aγαπώ τη δουλειά μου , είμαι αφεντικό του εαυτού μου , κανείς δε μο
ύ λέει τί να κάνω"….
Το
ύ λέω : "Kάνε αριστερά"...


Τ
ής είπα, αν θες να δουλεύεις εδώ, θα κάνεις τα φαγητά που μου αρέσουν, αλλιώς δρόμο...
Και άρχισε τις δικαιολογίες , ότι είναι μάνα μου και κάτι τέτοια...


-Γυναίκα
, τις παντόφλες!
-Δεν σο
ύ φέρνω τίποτα , σήμερα γιορτάζω!
-Ωραία, φέρε τις παντόφλες και κάτι να με κεράσεις...


Πάω στη μάνα μου και με παίρνει ο ύπνος στον καναπέ
 
Ξυπνάω και νοιώθω ακινητοποιημέν
ος
Τρεις κουβέρτες και ένα πάπλωμα!!


Μη και σε πάρει λίγο ο ύπνος στο τιμόνι
, αμέσως να σε τρακάρουν...
Τ
ί είναι αυτοί, ρέ !!!


Πάει η ξανθιά κερατωμένη στο γκόμενο...
-Απάντησέ μου τώρα με ένα ναι ή με ένα όχι !!! Γιατί με κεράτωσες?


Λίγο πιο άψητη να ήταν η μπριζόλα σήμερα
 θα μού έτρωγε τις πατάτες....


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου