Σάββατο 27 Απριλίου 2013

ο παλιος ειν`αλλιως


Δεν ειμαι τοσο γέρος ώστε να μην μπορω να γινω πιο νεος

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

η ηλικια μάς βαραινει μονο αν γερνάμε (Πικασο)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ίκανε ο Θιός την ομορφιά
ίκανε και τα νιατα
μα, ίκανε και τα γηρατιά
και τα`κανε σαλατα

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-καθρεφτη,καθρεφτακι μου και μαγικο γυαλι μου,τι δαολο συνεβη;;;

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Μεση ηλικια είναι όταν, εχοντας ρουφηξει την κοιλια σου, μοιαζεις σαν να χρειαζεται να ρουφηξεις την κοιλια σου

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

στην ηλικια μου,οταν στο δισκο στη εκκλησια ριχνω 10 ευρω,δεν ειναι
δωρεα,ειναι επενδυση

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ελπιζω να μην γινω τοσο γέρος ωστε να καταντησω θρησκος
(Ιγκμαρ Μπεργκμαν)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ενα γέρος μονολογει: -αχ,η μνημη μου δεν ειναι τοσο γερη οσο
παλια......επισης, η μνημη μου δεν ειναι τοσο γερη οσο παλια...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
η βιολογια κανει αλματα….μια 65αρα γνωστη μου καταφερε να γεννησει!...οταν γυρισε σπιτι από το μαιευτηριο,πηγα να την επισκεφτω
-μπορω να δω το μωρο;  την ρωτησα
-όχι ακομα…πρωτα,να σού κανω έναν καφε και να τα πουμε
Περναει μιση ωρα…
-μπορω να δω το μωρο τωρα;
-όχι,όχι ακομα
Άλλη μιση ωρα
-να δω το μωρο τωρα;
-όχι ακομα
-ε,πότε επιτελους θα το δω;
-ΟΤΑΝ ΚΛΑΨΕΙ!
-όταν κλαψει; Και γιατι πρεπει να περιμενω μεχρι να ΚΛΑΨΕΙ;
-γιατι ξεχασα πού το εχω ακουμπησει!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου