Κυριακή 7 Απριλίου 2013

αυτη κι αυτος


Ο ΕΝΑΣ -εγω,ξερεις δεν λεω πολλα λογια
Ο ΑΛΛΟΣ -κι εγω παντρεμενος ειμαι

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-γιατι η γυναικα δεν εχει το μυαλο που εχει ο αντρας;
-γιατι δεν εχει τσουτσουνι να το βαλει μεσα

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

τριαντα ειναι καλη ηλικια για μια γυναικα,ιδιαιτερα αν ειναι σαραντα

η μακρυτερη πενταετια στη ζωη μιας γυναικας ειναι αναμεσα στα 29 και στα 30...και η δευτερη σε διαρκεια πενταετια αναμεσα στα 39 και τα 40

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ΑΥΤΗ στον συζυγο
-ο γειτονας μας μού ειπε οτι εχω το δερμα δεκαοχταχρονης!
ΑΥΤΟΣ
-αληθεια; να τής το επιστρεψεις αμεσως,το κατατσαλάκωσες

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ΑΥΤΗ -θεωρεις οτι ειμαι φαντασμενη;
ΑΥΤΟΣ -οχι,γιατί ρωτας;
ΑΥΤΗ -γιατί οι ομορφες γυναικες σαν εμενα συνηθως ειναι

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ΑΥΤΟΣ -η γυναικα μου ειναι λιγο παχουλούλα,αλλά μού αρεσει...και πιο πολυ απ`ολα μού αρεσει η ελια στο σαγονι της...μού αρεσει η ελια στο σαγονι της...μού αρεσει η ελια στο σαγονι της
Ο ΑΛΛΟΣ -ενταξει,το ακουσαμε,δεν ειναι αναγκη να το επαναλαμβανεις
ΑΥΤΟΣ -δεν το επαναλαμβανω...εχει τρια σαγονια

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

οι γυναικες παραπονουνται μονιμως για δυο πραματα : οτι δεν εχουν τιποτα να φορεσουν και οτι η ντουλαπα τους δεν χωραει ολα τους τα ρουχα

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

στις γυναικες αρεσουν οι σιωπηλοι αντρες...νομιζουν οτι τίς ακουνε...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

οταν ΑΥΤΟΣ τής κραταει το χερι ΠΡΙΝ απο το γαμο,προκειται για ερωτα ....ΜΕΤΑ το γαμο,προκειται για αυτοαμυνα

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

η ομορφια ερχεται απο μεσα…..απο μεσα απο μπουκαλακια,σωληναρια,βαζακια..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~.

οι αντρες θελουν απο τις γυναικες αυτο που θελουν και απο το σωβρακο τους : υποστηριξη και ελευθερια κινησεων

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ειπα να κανω ενα δωρο στην πεθερα μου και τής αγορασα μια καρεκλα...αλλά,οι κεραταδες δεν με αφηνουν να την βαλω στην πριζα...




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου