Παρασκευή 26 Απριλίου 2013

τσακαλι,ο τυπος!


-Πώς είναι «κανω τα αδυνατα δυνατα»  στα ποντιακα;;;
-ΚΑΝΩ ΤΑ ΑΔΥΝΑΤΑ!!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

κρατησεις αεροπορικων θεσεων…ο υπαλληλος Ποντιος
Υπαλληλος: -ονομα;
Επιβατης;-Ελενη
-επωνυμο;
-Παπαδοπουλου.Και θα εχω μαζι μου και το μωρο μου,που είναι κοριτσακι
-το ονομα της;
-Μαρια
-και το επωνυμο;
-το ιδιο
-Μαρια Μαρια;

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-ψηλα τα χερια! ουρλιαξε ο ποντιος ληστης
-χανεις το χρονο σου!απαντησε το υποτιθεμενο θυμα….ειμαι τοσο αφραγκος που δεν εχω ουτε ένα ευρω πανω μου
-εισαι αφραγκος;  Δεν ξερεις τι θα πει αφραγκία! Απαντησε ο ποντιος ληστης….μαθε οτι εδω και δυο μηνες μού τελειωσαν τα λεφτα που αγοραζα σφαιρες

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ενας πελατης ξεχασε το κινητο του στην πιτσαρια μου….εψαξα τις Επαφες και βρηκα μια που ελεγε «μαμα»…πατησα κληση και απαντησε η μαμα του…τής εξηγησα τί ειχε συμβει…
-μην ανησυχειτε,μού λεει,θα το φροντισω
Μετα από λιγο χτυπησε το κινητο…ηταν "η μαμα",λεγουσα,
-Γιωρίκα,ξεχασες το κινητο σου στην πιτσαρια

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Τηλεφωναει ο Ποντιος στο Help Desk ότι κατι δεν παει καλα με το password….
-όταν παω να το γραψω, μού βγαζει αστερακια
Ο τεχνικος απανταει
-τα αστερακια είναι για να σε προστατεψουν,αν τυχον βρισκεται καποιος από πισω σου να μην μπορει να διαβασει το password
Κι ο Ποντιος
-ενταξει αυτό,αλλά μού τα βγαζει ακομα κι όταν δεν βρισκεται κανενας πισω μου

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Δυο ξανθχές εχουν βγει βολτα με ποδηλατα….ξαφνικα,η μια σταματαει,κατεβαινει και ξεφουσκωνει το λαστιχα
-γιατι το`κανες αυτό;   ρωταει η άλλη
-δεν εφτανα καλα τα πεταλια και ειπα μηπως βοηθησει
Οποτε η δευτερη κατεβαινει κι αυτή απ`το ποδηλατο, βγαζει το τιμονι και τη σελλα και προσπαθει να βαλει το ένα στη θεση του αλλουνου
-γιατι το κανεις αυτό;   ρωταει η πρωτη
Κι η δευτερη
-αφου αρχισες τις μαλακιες, εγω γυρναω σπιτι!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου