Τρίτη 2 Απριλίου 2013

τσακαλι,ο τυπος!


ο Ποντιος ναυαγοσωστης,στη γυναικα του,μετα την πρωτη επισημη μερα δουλειάς:
- Ολοι ηταν πολλοι φιλικοι μαζι μου σημερα...ενα σωρο κοσμος μού εγνεφε με το χερι

~~~~~~~~~~~~~~~

απο δικαστηριο στον Ποντο
-πότε ειναι τα γενεθλια σου;
-δεκαπεντε Ιουλιου
-ποιο χρονο;
-καθε χρονο


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Δικαστης: -καταδικαζεσαι και σού δινω να διαλεξεις:ή 15000 Ευρω ή 6 μηνες φυλακη
Ποντιος :- θα παρω τα λεφτα

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

δυο ξανθιες διαπιστωνοντας οτι το διαμερισμα τους πηρε φωτια,τρεχουν στο μπαλκονι
-βοηθεια,βοηθεια! φωναζει η μια
-βοηθεια,βοηθεια! φωναζει η αλλη
-ισως ειναι καλυτερα να φωναζουμε ταυτοχρονα,λεει η πρωτη
-καλη ιδεα,λεει η αλλη:-ταυτοχρονα!ταυτοχρονα!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-Υποπτεύομαι ότι ο άντρας μου με απατάει...αλλά όταν του είπα στα ίσια ότι έχω στοιχεία,αρνήθηκε τα πάντα και υποσχέθηκε ότι δεν θα το ξανακάνει...να τον πιστεψω;;;

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Δυο ξανθιές ανεβαίνουν σε μια κερασιά για να φάνε κεράσια. Λέει η μία στην άλλη:
-Δεν κόβουμε το κλαδί,να τα φάμε κάτω;
-Καλά λες,λέει η άλλη.
Παιρνουν ένα πριόνι και αρχίζουν να κόβουν το κλαδί,αλλά από τη μεριά που ήταν στηριγμένες. Περνάει εκείνη τη στιγμή μια μελαχροινή και τούς λέει:
-
Bρε κορίτσια, εκεί που κάθεστε,όταν κόψετε το κλαδί θα πέσετε
     αυτες το βιολι τους ωσπου.........
Μετα απο μερικες βδομαδες οι ξανθες,γυψωμενες, πίνανε καφε σε τραπεζακι εξω και να`σου περνάει η μελαχροινή... οπότε η μια ξανθιά,με το που την βλέπει,λέει στην άλλη:
-Πω πω κοίτα!Περναει το μέντιουμ!!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 στον Πόντο,δυο γυναίκες ερίζουν για ένα μωρό
-δικό μου είναι το μωρό!
-όχι,δικό μου είναι το μωρό!
Ο άρχοντας στέλνει και φωνάζουν τον χασάπη...και τον διατάζει να κόψει το μωρό σε δυο κομμάτια!
ο χασάπης απαντάει
-άρχοντα μου,δεν βαστάει η καρδιά μου να κάνω τέτοιο έγκλημα!
κι ο αρχοντας συμπεραίνει:
-το μωρό είναι του χασάπη

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

σε παρεα.......θεμα της συζητησης ποιοί ειναι πιο εχεμυθοι,οι αντρες ή οι γυναικες;...
-καμια γυναικα δεν μπορει να κρατησει κατι μυστικο,λεει ενας περιφρονητικα
-δεν ξερω για τις αλλες,εγω,παντως,απο τα 21 μου και μετα,την ηλικια μου την εχω κρατησει απορρητη,λεει η Πόντια
-ε,δεν μπορει,καποια μερα θα την ξεφουρνησεις!
και η πόντια
-δεν νομιζω! οταν μια γυναικα εχει καταφερει να κρατησει κατι μυστικο για 27 χρόνια,θα καταφερει και να το κρατησει για παντα!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

χαρτοπαιζουν...ξαφνικα ο Ποντιος πεταγεται απανω κατακκοκινος
-σταματαμε αμεσως,ο Θανάσης κλεβει!
-πώς το καταλαβες;
-δεν παιζει με τα χαρτια που τού μοίρασα

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ανακριση υποπτων στην Ασφαλεια...ολοι οι υποπτοι ορθιοι στη γραμμη...
Αστυνομικος:- ενας ενας να λεει «δωσμου ολα τα λεφτα αλλιως πυροβολαω»
ο Ποντιος υποπτος:-εγω δεν το ειπα ετσι!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου