Τρίτη 9 Απριλίου 2013

αυτη κι αυτος


ΑΥΤΟΣ ετοιμαζεται να φυγει για επαγγελματικο ταξιδι
-Αγαπη μου,αν χρειαστει,για τη δουλεια μου,να μεινω λιγες μερες παραπανω εκει που παω,θα σού στειλω μια καρτα-εξπρες
ΑΥΤΗ
-δεν χρειαζεται,αγαπη μου,την ειδα στην τσεπη του παλτου σου και την διαβασα ηδη

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ο μικρος,εχοντας παρακολουθησει εναν γαμο
-μαμα,γιατι το νυφικο ειναι ασπρο;
ΑΥΤΗ -για να δει ο κοσμος οτι η νυφη ειναι αγνη
ο μικρος,για να σιγουρευτει,ρωταει και τον πατερα του
-μπαμπα,γιατι το νυφικο ειναι ασπρο;
ΑΥΤΟΣ -παιδι μου,ολες οι οικιακες συσκευες ειναι ασπρες

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ολες οι γυναικες θα`πρεπε να ξερουν να φροντιζουν ενα παιδι...οι
περισσοτερες,καποια μερα,θα αποκτησουν συζυγο...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-ποιά ειναι η διαφορά αναμεσα στο «Αχ!» και στο «Ααααααααααααχ!»;
-τουλαχιστον δεκα ποντοι

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

η γυναικα μου απο τοτε που γεννηθηκε το παιδι μας δεν μού μιλαει λογω μιας μικρης παρανοησης...μού τηλεφωνησε στο γραφειο και μού ειπε οτι εσπασαν τα νερα... κι εγω τής εστειλα τον υδραυλικο

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

αγορασα εναν σκυλο...ειναι καταπληκτικος...
τού εδωσα να μυρισει ενα λαγοποδαρο.... και μού εφερε εναν λαγο!
τού εδωσα να μυρισει ενα φτερο φασιανου...και μού εφερε εναν φασιανο!
τού εδωσα να μυρισει ενα σλιπακι της γυναικας μου...και μού εφερε τα αρχιδια του γειτονα!

καταπληκτικος σκυλος,εεεε;

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ΑΥΤΗ -τον παρανοησα εντελως
Η ΑΛΛΗ -τί εννοεις;
ΑΥΤΗ -επεσε μπροστα μου στο ενα γονατο,και...
Η ΑΛΛΗ -και;
ΑΥΤΗ -και εδεσε το κορδονι του που ειχε λυθει

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

το μονο που κανει η γυναικα μου ειναι ψώνια...μια φορά αρρωστησε για μια βδομαδα... και χρεωκοπησαν τρια μαγαζια...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ΑΥΤΗ -τί θα κανεις αν τυχον πεθανω;
ΑΥΤΟΣ -θα πεθανω κι εγω
ΑΥΤΗ -γιατί;
ΑΥΤΟΣ -ξερεις πολυ καλα οτι υποφερω απο την καρδια μου...δεν θα μπορεσω να την αντεξω τετοια χαρα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου