Τετάρτη 27 Μαρτίου 2013

απο αναμεταδοση


-μωρακι μου,τί κανεις;
-στο κρεββατακι μου ειμαι και σε σκεφτομαι!Εσυ;
-στα μπουζουκια ειμαι,μωρο μου.Καθομαι ένα τραπεζι  πισω σου!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Ατακες γυναικων

«Μωρό μου; Να σου καθαρίσω ένα μηλαράκι;» - Εύα 
 «Και Μην τολμήσεις να έρθεις αν δεν μου βρεις την ενυδατική κρέμα 
που σου είπα » - Πηνελόπη
 
 «Αν πεινάσεις, έχει φαγητό στο φούρνο. Εγώ και τα παιδιά θα 
αργήσουμε» - Μήδεια
 
 «Άντε τελείωνε! Πλύνε τα χέρια σου και έλα να φας πριν κρυώσει το 
φαγητό»- Η Μητέρα του Πόντιου Πιλάτου
 
 «Μωρό μου, είδα έναν υπέροχο χιτώνα. Μόνο τριάντα αργύρια!» - Η 
γυναίκα του Ιούδα
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Στην Εθνική, μεσημέρι οδηγάει ένας πόντιος (ο Γιωρίκας) ένα σκαραβαίο και σε
 κάποια στιγμή ακούει κάτι βρμ χρτσ από μπροστά και του σβήνει το αμάξι.
Κατεβαίνει κάτω ανοίγει το καπό και καραφλίαζει, οοοχι ρε (λέει)μου πήρανε την μηχανή εν κινήσει,δεν γίνονται αυτά ρε(ξανάλεει) και κάθεται στην άκρη τραβώντας τα μαλλιά του.
-
Σε λίγο να σου από μακριά βλέπει ένα άλλο σκαραβαίο να έρχεται. Ωραία,λέει ,τώρα κάτι θα γίνει δε μπορεί και σηκώνει το χέρι του να σταματήσει το αμάξι.
Στο άλλο αμάξι που ερχόταν, ο οδηγός ήταν και αυτός πόντιος(ο Κωστίκας).
Σταματάει λοιπόν ο Κωστίκας και ρωτάει το Γιωρίκα -τι έγινε ρε πατρίδα;;;
-Να ρε γαμώτο δεν θα το πιστέψεις, μού κλέψανε την μηχανή οδηγώντας.
- Είσαι σίγουρος, ρε Γιωρίκα; τον ρωτάει ο Κωστίκας
- Να, έλα να δεις και εσύ.
Ανοίγουνε το καπό ,τίποτα, η μηχανή άφαντη.
-Πω ρε, λέει ο Κωστίκας, δεν ξανάγινε, αλλά είσαι πολύ τυχερός ,ρε μπαγάσα,θα σε φτιάξω, εμένα μού περισσεύει καιρό μια μηχανή,πάρτη, την έχω στο πορτ μπαγκάζ.!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ένας σκηνοθέτης θέλει σε μια σκηνή να έχει ένα μεξικάνο. Ψάχνει, ψάχνει, δεν βρίσκει κανένα της προκοπής. Πάει λοιπόν στο Μεξικό να βρεί ένα κανονικό Μεξικάνο. Βρίσκει ένα τύπο αραγμένο κάτω από τον ήλιο, με το τεράστιο σομπρέρο, να κοιμάται. Τού λέει- φίλε θέλω να παίξεις στην ταινία μου. Θα κάνεις ότι κάνεις και τώρα και πού και πού θα κουνάς το χέρι σου, τάχα ότι διώχνεις καμιά μύγα.
 Εκνευρισμένος τότε ο Μεξικάνος τού κανει- "Μα εσύ δεν θέλεις κομπάρσο, κασκαντέρ θέλεις!"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ενας 95αρης τερματισε στον Μαραθωνιο προχθες.Αποδιδει το κατορθωμα του στην ισχυρη του θεληση,τον υγειινο τροπο διατροφης του και στο οτι τον ξεκινησε οταν ηταν 91 ετων
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ο Γερμανος συζυγος επιστρεφει πιο νωρις στο σπιτι και βρισκει τη γυναικα του στο κρεββατι γυμνη και λαχανιασμενη.Εξαλλος,τρεχει στο μπανιο και βρισκεται φατσα με φατσα με εναν τυπο τσιτσιδο,που σκεπαζει οπωςοπως τα απαυτα του με μια πετσετα.Κι ο γερμανος συζυγος,εξαλλος
-
με την πετσετα των χεριων,ρε καθικι;;;
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Δεν είναι τυχαίο ότι το μητρικό ένστικτο ξεκινάει με "μη".

Είναι κανών των ανικάνων
 τον ικανόν να κάνουν νάνον.

Όσοι έχουν γάτες είναι πάντα ντυμένοι στην τρίχα. 

Πώς είναι δυνατόν σε μια χώρα με τόσο έντονη ηλιοφάνεια η μαλακία να  πηγαίνει σύννεφο;
 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
και

κλειστο επαγγελμα

κι εσυ καπνιστης;

Δές τη φώτο και τσέκαρε αν είσαι στο 99% των αντρών


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου