Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

παιζωγραφηματα


ωσαννα εν τοις υψιστοις >>>> σαν την Αννα στα ψηλα

αν τα ποδια σου μυριζουν και η μυτη σου τρεχει.... μαλλον εισαι φκιαγμενος αναποδα

-γιατι στο Βορειο Πολο δεν βγαινουν κλωσσοπουλα;
-διοτι ολα τα αυγα ειναι ι-γκλου-βια

-κι αυτος ο γιος μου μια ζωη τεμπελης,ολο με τα χερια σταυρωμενα (Παναγία)

δυο μισανθρωποι δεν κανουν εναν ανθρωπο

Βυθιστε το "ειθισται"!

η αρχαιοι-ημων-ιλα μας εχει φαει.....

απο το 
GREECE κρατησαμε το GRRRRRRRRRRR!

-η υπομονη εχει και τα ορια της,ειπε μετα απο 3 δευτερολεπτα

ενας γιατρος εγινε διασημος πατωντας επι συμΠΤΩΜΑΤΩΝ

δεν ειμαι τοσο νομιζεις οσο χικ..μεθυσμενος ...χικ..

ειμαι κονομοταγης πολιτης

-εχω εγω οράματα για τη γουνα σας!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

γιατί η δνις Λητώ αρνειται να παντρευτει τον κυριο Βρακάκη;

η δνις Καλυψώ τον κυριο Λάρα;

η δνις Μίρκα τον κυριο Βλώνη;

η δνις Χαρά τον κυριο Κύρη;

μια αλλη δνις Λητω τον κ. Ρίδα;

και η δνις Γωγω τον κ.Ρίλα;

η δνις Ολγα τον κ.Μίσσο

η δνις Αννα τον κ.Καγιάφα;

η δνις Ευα τον κ.Ζελίνη;


γιατί;;;

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ΘΑ+ΑΝ=θαν-ατος

α-νικητος=α-ηττητος

μπλεκτάνη
-Ποιος σε καθυστερησε ,Οδυσσεα;
-Αυτη η σκυλα η Χαρυβδη!

-Τι ζωδιο εισαι?
-Εμενα ειπες ζωδιο,ρε!?
στο ελεος του Χ=στο ΑΝ-ελεος του Χ 
εγω θα πληρωσω τα σπασμενα ταμπου;

οι καιροι ειναι αλεποί

-Θεος σχωρεσ`τ`απωθημένα σας!

- ψυχανάγκα και Θεοι πειθονται

τυρομανης συνεληφθη να βαζει τυρκαγιές

ημεις εσμέν γιέσμεν....

ενας πρακτορας...απο το πολυ φαι...εγινε διπλός

αλεκτωρ-τις εφώνησε:-τρις!τρις!τρις!

αν μυτη αλλο...

τοις κεινων χρημασι πειθομενοι(=διαπλεκομενοι)

δίδε χρηματων!

τα κληρονομησα με τον ιδρωτα του προσωπου μου!

ποσα κεφαλια ειχε η Λεννεα Υδρα;

μεχρι και οι πορτοφολαδες γυριζουν αργοσχολοι...με τα χερια στις τσεπες...

η α1000 φτέρνα

με τις απανωτες σφυγμομετρησεις μάς γκαλοπ-ιάνουν τον κωλο

αγνωστος ψυχιατρος=ΧιΨιατρος

υποσΧΕΣΕολογια

δινομαι,δενομαι.....δοθηκα,δεθηκα
 

ο βρυκολακας στην αναμπΑμπούλα χαιρεται

παρ`ΑΘΗΝ`αλός = παραλία στον Σαρωνικο

μια γατα σκυλιασε
1 εκατομμυριο μικροφωνα =μεγα-φωνο
 
οι αρχαιοι ημων πορνόγονοι....



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου