Δευτέρα 25 Μαρτίου 2013

απο αναμεταδοση


   χυδαιοτητες, αρχαιοελληνιστί

Αφόδευε εντός = Χέσε μέσα 
Λάβε τους όρχεις ημών = Πάρ' τα α...... μας 
Κάμνω σέ τί, μήτηρ; = Τί σού κάνω ,μάνα μου; 
Αφόδευε υψηλά και ηγνάντει = Χέσε ψηλά κι αγνάντευε 
Ίνα πέρδεις επί τοις όρχεσίν μου = Θα μου κλάσεις τα α......! 
Είχον τε κνησμόν οι όρχεις μου = Και με τρώγαν τα α...... μου! 
Λαβέ ταύτα Ελισσάβετ και ποίησέ τα επί πλαισίου = Πάρτα Λίζα και κάντα κορνίζα! 
Εκοπρίσθη η φοράς παρά τοις αλωνίοις = Χέστηκε η φοράδα στο αλώνι 
Μη μου τους όρχεις τάρατε = Μη μου πρήζετε τα α..... 
Χαίρε ημάς το πλατύφυλλο = Χαιρέτα μας τον πλάτανο
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- Γιατι o ελληνας hippie δεν βαφτιζει παιδια;
- Επειδή ειναι γεγές, όχι νονός
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ποιος Τσακ Νορρις κ μαλακιες! Αν ειναι τοσο μαγκας ο Τσακ Νορρις ας ερθει  τωρα και να χτυπησει το κεφαλι μου στο
πλκτροδηφαηωσκψςεττθιχωβγωηκχςαιελχορη..... 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
--Βγαίνει ένας φασίστας βόλτα με τον γάτο του.
Τον βλέπει ένας αριστερός και λέει:
- Πού πά,ρε; Βόλτα με τον σκύλο;
- Μα,γάτος είναι.
- Στο γάτο μιλούσα! 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-παιδακι μου,μην πας καθε βραδυ στο κλαμπ...θα κουφαθεις!!
-ασε με, ρε μανα,εχω φαει! 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Λόγω ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗΣ 

δεν θυμάμαι αν έχουμε Πάσχα...
Χριστούγεννα ή Πρωτοχρονιά...
Γι΄αυτό δεν ξέρω αν θα σουβλίσετε δέντρο
ή αν θα στολίσετε αρνί...Πάντως σας εύχομαι
το φλουρί να βρεθεί στο δικό σας αυγό...! 

Χαζευοντας εχθες τις βιτρινες βλεπω :
ΠΟΥΚΑΜΙΣΟ : 2 ΕΥΡΩ
ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ : 5 ΕΥΡΩ
ΣΑΚΚΑΚΙΑ : 7 ΕΥΡΩ
ΜΠΟΥΦΑΝ : 8 ΕΥΡΩ
Τρελλαθηκα απο τη χαρα μου!!!!! Μπηκα μεσα και ηταν καθαριστηριο, ρε πο@στη μου!!!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- Σε ποιές τσόντες παίζουν οι άντρες με μικρό πέος; 
- Στις μικρού μήκους.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ένα ζευγάρι βγαίνει έξω την ημέρα της γυναίκας και εκείνος
προσφέροντάς της ένα τριαντάφυλλο της λέει:
-Χρόνια πολλά μωρό μου.
-Γιατι; Απαντάει αυτή.
-Μα για την γιορτή της γυναίκας.
-Μα εγώ δεν γιορτάζω στην γιορτή της γυναίκας αλλά στην γιορτή της μητέρας.
-Μα δεν είσαι μητέρα .... Λεει εκείνος.
Και εκείνη με σατανικό χαμόγελο...
-Μάντεψε ..... 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ήταν 2 γειτόνισσες και λέει η μια στη άλλη: 
- Είσαι άρρωστη; 
- Όχι, γιατί ρωτάς; 
- Ε να, βλέπω τo γιατρό να μπαινοβγαίνει. 
- Γιατί; Σε εσένα που μπαινοβγαίνει ο φαντάρος, πόλεμο έχουμε;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου