Σάββατο 30 Μαρτίου 2013

τρεχα γυρευε....


το σεμιναριο για το Ταξιδι μεσα στο Χρονο θα γινει πριν απο δυο εβδομαδες...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

φτανει,αρκετα μιλησαμε για μενα!
Ας μιλησουμε τωρα και για σενα
Ποιά ειναι η γνωμη σου για μένα;

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

πεθαινει ο εβραιος και αφηνει τεραστια περιουσια λογω της ασφαλειας ζωης...και η χηρα να χτυπιεται -ο καημενος ο αντρας μου-ολη τη ζωη του δουλευε μερα νυχτα μες στη φτωχεια και τωρα που ο Θεος μας εστειλε ολοκληρη περιουσια,να μην ειναι εδω να την απολαυσει

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Φάε μια ζωντανή κάμπια το πρωί. Τίποτα χειρότερο δεν μπορεί να σου συμβεί όλη την υπόλοιπη μέρα.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Προσεχε,γιατι τα ορια εχουν και υπομονη!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

το «αναδεικνυω» το καταντησαμε να σημαινει «καταδεικνυω»

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Παραδοξο ζαρι >>>> bizar

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Οι χειρότερες κλίκες, είναι αυτές που αποτελούνται από έναν άνθρωπο.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-εχετε ανθρωποφαγους στη χωρα σας;
-οχι,τον τελευταιο τον φαγαμε την περασμενη εβδομαδα

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Οσο πιο πολλη γραβιερα-τοσο πιο πολλες τρυπες
Οσο πιο πολλες τρυπες-τοσο πιο λιγη γραβιερα
Συμπερασμα
Οσο πιο πολλη γραβιερα-τοσο πιο λιγη γραβιερα

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Αυτόματος τηλεφωνητής:
Σας ευχαριστώ που τηλεφωνήσατε. Παρακαλώ αφήστε ένα μήνυμα. Σε περίπτωση που ξεχάσω να τσεκάρω τα μηνύματα μου, στείλτε το μήνυμα σας ως αρχείο ήχου στο 
e-mail μου, και μετά στείλτε ένα fax για να μου θυμίσετε να τσεκάρω το e-mail μου, και μετά ξανατηλεφωνήστε μου για να μου θυμίσετε να τσεκάρω το fax μου.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

συναντηση μεταξυ δυο αγνωστων
Α -ξερεις ποιον μού θυμιζεις;
Β -οχι...ποιον;
Α -δεν ξερω...γι`αυτο σε ρωτησα

~~~~~~~~~~~~~~~~

Ξέχασα τα κλειδιά του σπιτιού στο αυτοκίνητο και του αυτοκινήτου στο
σπιτι...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου