Παρασκευή 29 Μαρτίου 2013

τσακαλι,ο τυπος!


Η ποντια γατα,από οποιο υψος και να την πεταξεις,παντα προσγειωνεται με….. το κεφαλι

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ο Ποντιος νονός δινει οδηγιες στα τσιρακια του
-να τον πυροβολησετε,μετα να τού βαλετε τα ποδια σε τσιμεντο και να τον φουνταρετε στη θαλασσα...και καντε το να μοιαζει με ατυχημα

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ο Ποντιος τα πινει σ ενα μπαρ,οταν σε μια στιγμη βλεπει μια πολυ ωραια γυναικα στην αλλη ακρη του μπαρ να παραγγελνει.Φωναζει τον μπαρμαν και τού λεει
-πηγαινε της αλλο ενα απο αυτο που πινει και πες της οτι το κερναω εγω.
Μπαρμαν -δεν ειναι καλη ιδεα!
Ποντιος -δεν θελω αντιρρησεις! Πηγαινε της το ποτο!
Μπαρμαν -σού ειπα δεν ειναι καλη ιδεα!
-και γιατί παρακαλω;
(ο μπαρμαν,σκυβοντας,στο αυτι) -γιατι ειναι λεσβία!
-δεν πειραζει,πηγαινε της το ποτο!
Αφου τής εχουν παει το ποτο,πλησιαζει στο ανετο ο Ποντιος,καθεται διπλα της ,και
-αν επιτρεπεται,απο ποιό μερος της Λεσβου εισαι;

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ο Ποντιος ληστης στο δικαστηριο.
Λεει η μαρτυς -αυτος ειναι!τον αναγνωριζω!τετοιο προσωπο δεν ξεχνιεται ευκολα!
Ποντιος -τί λετε κυρια μου; Το προσωπο μου δεν το ειδατε καν,γιατί φορουσα μασκα

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ληστης -τα λεφτα σου ή τη ζωη σου!
Ποντιος -παρε τη ζωη μου...τα λεφτα
 μου τα χρειαζομαι για τα γεραματα

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

MacAvrio

Τρεις εγκυες τα λενε,πλεκοντας πουλοβερ για τα (προσεχως)μωρά τους.Λεει η πρωτη
-ελπιζω να ειναι αγορι,γιατι διαλεξα μπλε νημα
Λεει η δευτερη
-εγω ελπιζω να ειναι κοριτσι,γιατι διαλεξα ροζ
Και λεει και η τριτη,η ξανθουλα
-ελπιζω το δικο μου να ειναι σπαστικο,γιατι τα μανικια τα σκατωσα

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Το «τσακαλι»είναι στη φυλακη.Κοιταει ο φυλακας από το παραθυρακι και τον βλεπει να είναι κρεμασμενος από το ποδι του
-τί κανεις εκει,ρε;
-θελω να κρεμαστω!
-η θηλεια επρεπε να είναι γυρω απ`τον λαιμο σου!
Και το τσακαλι
-το δοκιμασα,αλλά δεν μπορουσα να αναπνευσω!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Πάει μια ξανθιά σε έναν φίλο της και του λέει: 
-θα σε ρωτήσω κάτι αλλα θέλω να μου απαντήσεις με ένα ναι ή ένα όχι..
 
-εντάξει
 
- γιατί λέτε τόσα ανέκδοτα για τις ξανθιές;
 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

- Σε τι διαφέρει ένα Ποντιακό εκτελεστικό απόσπασμα;
- Εχει κυκλική διάταξη


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου