Τρίτη 26 Μαρτίου 2013

αυτη κι αυτος


Φιλία μεταξυ γυναικων

AYTH,ενα βραδυ δεν γυρισε σπιτι.Το πρωι ειπε σ`ΑΥΤΟΝ ότι κοιμηθηκε σε μιας φιλης της.ΑΥΤΟΣ τηλεφωνησε στις δεκα καλυτερες φιλες της.Ολες δηλωσαν αγνοια


Φιλία μεταξυ ανδρων

ΑΥΤΟΣ ,ένα βραδυ δεν γυρισε σπιτι.Το πρωι ειπε σ`ΑΥΤΗΝ ότι κοιμηθηκε στο σπιτι ενός φιλου.ΑΥΤΗ τηλεφωνησε στους δεκα καλυτερους φιλους του.Οι οχτω επιβεβαιωσαν ότι ειχε κοιμηθει στο σπιτι τους και οι αλλοι δυο προσθεσαν ότι ΑΥΤΟΣ είναι ακομα μαζι τους

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Κακοηθεις ερωτησεις

ΑΥΤΗ γεννηθηκε πριν 34 χρονια…..ποσων χρονών είναι;

ΑΥΤΗ είναι 34 ετων….σε ποσα χρόνια θα γινει 35;;;

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-αστα,χωρισα!
-τωρα που χωρισες,να σού πω τί εκανε η γυναικα σου
-χωρισα με τον συνεταιρο μου!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-Η πεθερα μου πεθανε από καταρρακτη
-την εσπρωξες;;

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ÁÕÔÇ  -ãύöôï! ðïôέ äåí ìïύ áãïñáóåò ôéðïôá!
 ÁÕÔÏÓ - äåí çîåñá ïôé ðïõëïõóåò….. ôί ðïõëáò;;

~~~~~~~~~~~~~~~~~

ÁÕÔÏÓ  - åéíáé ïëï ìåóá;;;
 ÁÕÔÇ   -íáé  
ÁÕÔÏÓ  -ðïíáåé;;
 ÁÕÔÇ    -ï÷é,åéíáé ôåëåéï,áõôá ôá ðáðïõôóéá èá ðáñù

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-κυριες μου,αν ο αντρας σας σας ειπε ότι θα το επισκευασει,θα το επισκευασει….δεν χρειαζεται να του το θυμιζετε κάθε εξι μηνες!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Το αξιωμα του Αινσταιν

Στην Αφροδιτη η βαρυτητα είναι πιο μικρη…..γι`αυτό οι γυναικες γερνανε πιο αργα

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Οι αντρες νομιζουν ότι το ονειρο κάθε γυναικας είναι να συναντησει τον τελειο αντρα……στην πραγματικοτητα,το ονειρο κάθε γυναικας είναι να μπορει να τρωει χωρις να παχαινει

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ΑΥΤΟΣ: Είσαι το κορίτσι των ονείρων μου, ομορφη και με χιούμορ
ΑΥΤΗ: Να με πηδήξεις θες;
 
ΑΥΤΟΣ: Και έξυπνη!!
 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Η φιλεναδα μου με ρωτησε με ποσες γυναικες εχω παει…τής απαντησα 
–ξερεις,ότι εχω ένα αλφα παρελθον,δεν θελω να σε στενοχωρησω
αυτη επεμενε
-οχι,πεσμου,θα το αντεξω
Οποτε αρχισα το μετρημα …. 1,2,3,4,5,6,7,8,εσυ,10,11,12


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου