Κυριακή 10 Μαρτίου 2013

γιατρε μου,


γιατρος προς ασθενη
-εχουμε καλα νεα και κακα νεα...τα καλα νεα ειναι οτι ΔΕΝ ειστε
υποχονδριος...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

παει ενας τυπος για τσεκαπ... ο γιατρος παρατηρει οτι εχει μικροσκοπικο
τσουτσουνι
-εχεις δυσκολιες που σού ειναι τοσο μικρο;
-οχι,γιατρε μου.Εχω γυναικα,τρια παιδια και ικανοποιητικη ερωτικη ζωη.Μονο
που μερικες φορες,την ημερα,δυσκολευομαι να το βρω
-και τη νυχτα;
-τη νυχτα,οχι,γιατι τοτε ειμαστε δυο που το ψαχνουμε

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

τεσσεροι χειρουργοι συζητανε...θεμα,ποιο ειδους ασθενους ειναι το πιο βολικο στην εγχειρηση
-εγω προτιμαω τους λογιστες,τούς ανοιγεις και μεσα ολα ειναι αριθμημενα
-εγω προτιμαω τους βιβλιοθηκαριους,τούς ανοιγεις και ολα μεσα ειναι σε αλφαβητικη σειρα
-εγω προτιμαω τους ηλεκτρολογους,τούς ανοιγεις και το καθε οργανο εχει διαφορετικο χρωμα
-εγω προτιμαω τους μηχανικους,αν στο τελος σού περισσεψουν τιποτα υπολοιπα,δειχνουν κατανοηση

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

μου ήρθε ο λογαριασμός για την εγχείρηση...τώρα ξέρω γιατί οι χειρούργοι φοράνε μάσκα

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

βραδάκι αργά,χτυπάει κάποιος σ`έναν οδοντίατρο και λέει
-συγνώμη,μπορείτε να με βοηθήσετε; νομίζω ότι είμαι ζουζούνι
κι ο οδοντίατρος
-εσύ ,άνθρωπέ μου,δεν χρειάζεσαι οδοντίατρο...ψυχίατρο χρειάζεσαι!
-ναι,το ξέρω
-τότε γιατί ήρθες σε μένα;
-με τράβηξε το φως

~~~~~~~~~~~~~~~~

Ενας χειρουργος στη Φλοριδα καταδικαστηκε σε 55000 δολλαρια αποζημιωση γιατί αντι να αφαιρεσει τη χολη απο εναν ασθενη του τού αφηρεσε το σηκωτι...
ο χειρουργος δηλωσε:-λυπαμαι ειλικρινα για το λαθος μου και ποναω απο τα βαθη του κοκκινου οργανου που παλλεται κατω απ`το στηθος μου!

~~~~~~~

παει αυτη στο γιατρο με σοβαρο προβλημα:ο αντρας της ροχαλιζει
γιατρος - υπαρχει λυση:εγχειρηση...αλλά θα σάς κοστισει λιγο ακριβα...1000 ευρω προκαταβολη και 650 ευρω το μηνα επι 24 μηνες
αυτη -θεε μου! τοσο στοιχιζει ενα καινουργιο αυτοκινητο!
γιατρος -χμμμμ,δεν καταφερα να το κρυψω

~~~~~~~~~~~~~~~

ο γιατρος μου μού εδωσε 6 μηνες ζωη...αλλά οταν τού ειπα οτι θα δυσκολευτω προς το παρον να τού πληρωσω το λογαριασμο,μού εδωσε αλλους 6

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

- γιατρε μου, νομιζω οτι εχω αμνησια
- τί εχετε;
- τί εχω;

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-ποια ειναι η διαφορα αναμεσα σε εναν ουρολογο και σε εναν αναισθησιολογο;
-κατα την διαρκεια της εγχειρησης ο ουρολογος κραταει τα απαυτά αλλουνου

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

μετα απο 30 χρονια δουλειά σε εργοστασιο με πολυ θορυβωδη μηχανηματα ο τυπος
φοβαται οτι εχει χασει πολυ απο την ακοη του...πηγαινει στον οριλά
και,γραφικω τω λογω,τού δηλωνει οτι δεν μπορει να ακουσει ουτε καν τις
πορδες του!
ο δοκτωρ τον εξεταζει και τού γραφει κατι χαπια
-γιατρε μου,θα με βοηθησουν να ακουω καλυτερα;
-οχι.......αλλά,θα σε κανουν να κλανεις πιο δυνατα

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-γιατρε μου ολοι μού λενε οτι βρωμαω...τί να κανω;
-δοκιμασες να πλυθεις;
-το δοκιμασα...αλλά,μετα απο ενα μηνα η βρωμα ξαναγυριζει


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου