Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2013

αυτη κι αυτος



-ο άντρας μου παραπονέθηκε οτι δεν τον προσέχω όταν μιλάει...τουλάχιστον,αυτό,νομίζω,ότι μού είπε...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

συζητούσαμε τις προάλλες με τον πατέρα μου περί αγάπης και γάμου...και μού εκμυστηρεύτηκε οτι από την πρωτη στιγμή του γαμου του ήξερε πού έμπαινε...ο παπάς ρώτησε την μάνα μου «δέχεσαι αυτόν τον άντρα για σύζυγο;» ...και αυτη απάντησε «ναι»...μετά ο παπάς ρώτησε τον πατέρα μου «δέχεσαι
αυτή την γυναίκα για σύζυγο;» 
....και η μάνα μου απάντησε «την δέχεται»

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ο καλλιτέχνης προσπάθησε σκληρά να συγκεντρωθεί στη δουλειά του,αλλά η έλξη προς το μοντέλο του ήταν ακαταμάχητη...πέταξε τα πινέλα του,την αγκάλιασε
και την φίλησε...ΑΥΤΗ τον απώθησε ...
-ίσως τα άλλα μοντέλα σου σε αφήνουν να τα φιλάς
ΑΥΤΟΣ -στ ορκίζομαι,πρώτη φορά μού συμβαινει να φιλήσω μοντελο μου!
ΑΥΤΗ(πιο μαλακά) -ναι; και πόσα μοντέλα ειχες μέχρι τώρα;
ΑΥΤΟΣ -τέσσερα...μία κανάτα,δύο μήλα κι ένα βάζο

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-γιατί παντρεύονται οι άντρες;
-για να μην χρειάζεται να ρουφάνε το στομάχι τους συνέχεια

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-Ωραίες τιράντες.Πού τις αγόρασες;
-η γυναίκα μου μού τις πήρε!
-είχατε καμμιά επέτειο;
-μπα,μάλλον ήθελε να μού κάνει έκπληξη...προχθές,γύρισα λίγο πιό νωρίς στο σπίτι και μού τις είχε κρεμασμένες σε μία καρέκλα στην κρεβατοκάμαρα...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

η φιλενάδα μου πάντα γελάει οταν κάνουμε σεξ....ό,τι και να διαβάζει

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ΑΥΤΟΣ(αμέσως μετά) -πώς σού φάνηκε;
ΑΥΤΗ -πώς μού φάνηκε ΤΙ;;;;;

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

τί ειπε ΑΥΤΗ,βρίσκοντας τον άντρα της κρεμασμένο,στο πατάρι;;;
-να,ρε,το σκοινί της μπουγάδας και έχω φάει τον τόπο να το βρω!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ΑΥΤΟΣ την πιεζει για σεξ διπλα στο δρομο,στους θαμνους
ΑΥΤΗ -πρωτα πρωτα εγω δεν ειμαι απ αυτες που ξερεις,επειτα η μαμα μου μού ειπε οτι δεν κανει.Μετα,κατω εχει υγρασια....και γυρω γυρω εχει πολυ κοσμο...επειτα ειναι και αργά και πρεπει να γυρισω σπιτι...και στο κατω κατω μόνο το φαγητο μού πληρωσες

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-πάλι προσποιήθηκες οργασμό,αγάπη μου; ρωτάει ΑΥΤΟΣ μετα το σεξ
και ΑΥΤΗ -όχι,αγάπη μου,αυτή τη φορά κοιμήθηκα πραγματικά

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ΑΥΤΟΣ καθεται σκυθρωπος μπροστα στην πορτα του με το κεφαλι κατεβασμενο...περναει και ξαναπερναει ο γειτονας,τον βλεπει ετσι χαλια και αποφασιζει να τού πιασει κουβεντα
 
-τί εχεις;
ΑΥΤΟΣ: -μού εκανε μια ερωτηση η γυναικα μου και τα σκατωσα
-τί ειδους ερωτηση;
-με ρωτησε αν θα την αγαπαω ακομα κι οταν γινει γριά,χοντρη και ασκημη
-αυτο ειναι ευκολο...λες "φυσικα και θα σε αγαπαω"
-εεε,αυτο σκοπευα κι εγω να πω,αλλά μπερδευτηκα και ειπα,"φυσικα και σε αγαπαω"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

συζητανε δυο ορνιθολόγοι
-τα ολλανδικά κυάλια που αγόρασα είναι κορυφαία!
-τα αυστριακά,τα δικά μου,είναι πολύ
 καλυτερα!
-έτσι να νομίζεις! Με τα ολλανδικά,χθές,σε παρακολούθησα στην κρεβατοκάμαρά σου πώς το έκανες με τη γυναίκα σου!
-αν είχες τα αυστριακά θα έβλεπες ότι ήταν η δική σου γυναίκα!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

οι τέσσερεις περίοδοι στη ζωη ενός άντρα

1) πιστεύει στον Αγιο-Βασίλη
2) δεν πιστεύει στον Αγιο-Βασίλη
3) είναι ο Αγιο-Βασίλης
4) μοιάζει με τον Αγιο-Βασίλη

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ΑΥΤΟΣ γυρίζει από μακρινο ταξίδι,με συγκεκριμένα σχέδια(!) για το βράδυ του γυρισμού...κάνει υπαινιγμό σ ΑΥΤΗΝ,που αμέσως τού απαντάει
-λυπάμαι,αγάπη μου,αλλά έχω πολλή μπουγάδα,ας το αφήσουμε για άλλη φορά.
Την επόμενη ημέρα ΑΥΤΟΣ ξαναδοκιμάζει...και ΑΥΤΗ
-ξέρεις,πολύ θα το ήθελα,αλλά έχω έναν πονοκέφαλο που με πεθαίνει,ας το αναβάλλουμε.
Το τρίτο βράδυ ο τύπος δεν κρατιέται με τίποτα...και το λέει ανοιχτά
κι ΑΥΤΗ,έξαλλη
- τρίτη φορά απανωτά που μού το ζητάς! τί είδους σεξομανία είναι πάλι αυτή;

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-στενοχωρημένο σε βλέπω
-παρα λίγο να πατήσω την πεθερά μου!
-δεν δούλεψαν τα φρένα;
-δεν δούλεψε το γκάζι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου