Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2013

απο αναμεταδοση (Θανο,στελνε!στελνε!)


Πήγα σε ένα φαρμακείο να πάρω αντιβηχικό,30 ευρώ μου λέει,μου κόπηκε ο βήχας.

Φήμες λένε ότι το ΙΚΑ θα μετονομαστεί σε ΙΚΕΑ με σλογκαν το "Θεραπεύσου μόνος σου"...

Στις καφετέριες οταν χτυπάω την τουάλετα και ο από μέσα λέει "
Άλλος" απανταω "Άσε τις μαλακίες εσυ εισαι"

Πρωίπρωί
 έχασα 800 θερμίδες..αγόρασα μπουγάτσα με κρέμα και την ξέχασα στο λεωφορείο.

Θυμάμαι
 που φανταζόμασταν μικροί πως μέχρι το 2000 
θα έχουμε ιπτάμενα αυτοκίνητα και φτάσαμε στο 2013 και δεν έχουμε καν θέρμανση!

Σκότωσα μια αράχνη και της τύλιξα το λαιμό με τον ιστό της, να φανεί σαν αυτοκτονία.

Το κολάν το λέει κι η λέξη. Κωλ Αν. Αν κωλ δεν, ασ'το καλύτερα, βάλε τζιν.

Θέλω κάποιον να με ερωτευτεί για το χιούμορ μου, αλλά δυστυχώς έχω πολύ ωραίο κώλο.

Είμαστε η γενιά που πρόλαβε τη φράση “κράτα τα ρέστα”.

Τη γλώσσα μας την λέμε «μητρική», μάλλον γιατί ο πατέρας μιλάει σπάνια...

Aν ο Μπάτμαν ήταν
 Έλληνας:
- Πού πας, Μπάτμαν;
- Έξω.
- Χωρίς μπέρτα;
- Άσε μας ρε μάνα

Μερικές φορές κοιτάζω κάποιους ανθρώπους και αναρωτιέμαι: «είναι δυνατόν
 αυτός να είναι το σπερματοζωάριο που νίκησε»;

- Εγώ στόλισα και το αυτοκίνητο φέτος για τις γιορτές.
- Έλα ρε, πώς;
-
 Είναι αναμμένα όλα τα λαμπάκια..της βενζίνης, της μπαταρίας, του σέρβις

Αναπολώ την εποχή που χρώσταγα μόνο μαθηματα...

Το
 shopping πλέον έχει καταντήσει βλέπing...

Αν μπορούσες να πουλήσεις τις εμπειρίες σoυ στην τιμή που σου κόστισαν,θα είχες χεστεί στο τάλιρο....

Είχα έναν φίλο κάποτε που έπαιζε μπάλα στην ΕΘΝΙΚΗ.....
-Έλα ρε... Και τι έγινε;;
-Τον πάτησε νταλίκα..

Αφού θα κάνουν και το παιδί τεκμήριο, όσοι χρησιμοποιούμε προφυλακτικό
θα θεωρούμαστε φοροφυγάδες;


Ρωτάει ο μαιευτήρας την ετοιμόγεννη: «Ο πατέρας του μωρού θα είναι παρών στον τοκετό»;
Κι αυτή: «Όχι. Δεν τα πάνε καλά με τον σύζυγό μου»..

Είμαστε η γενιά που πρόλαβε τα καλοριφέρ αναμ
μένα...

Αυτό που στο κρεβάτι, αν κλείσεις λίγο τα μάτια, από 6:00 πάει 7:30, αλλά
 στη δουλειά αν κάνεις το ίδιο, από 9:35 πάει 9:36, είναι μεγάλη πουστιά...

Ο χρόνος ειναι σαν το
 string... Πίσω, δεν εχει

-Πωπωπω, τι καυτό σώμα είναι αυτό;
- Ευχαριστώ, γυμνάζομαι
- Για το καλοριφέρ λέω.


Παίζουμε τρόικα
;
-Δηλαδή;
-Εσύ θα μου χρωστάς κι εγώ θα σε πηδάω..

-Γιατί οι γυναίκες έχουν πολλά παπούτσια;
-Γιατί ο διάολος έχει πολλά ποδάρια

-Γιε μου
,πού πας;
-Μάνα, θα πάω στα φανάρια!


Γάμος είναι η αποτυχημένη προσπάθεια να δώσεις διάρκεια σε ένα τυχαίο
γεγονός. 


Συζητάνε δυο γύφτοι:
- Ρε συ, βρωμάς πολύ, ρε...
- Ε,είμαι και δυο χρόνια μεγαλύτερος, ρε..


Ήθελα να 'μουνα κοριός,
να μπω στο κινητό σου,
να βλέπω που τηλεφωνάς
γαμώ το κέρατο σου!


Στο
 Facebook σε χάζευα
και έλιωνε το router,
μα όταν σε είδα απο κοντά
έσπασα το
 computer!

Αν όλοι οι άντρες είναι ίδιοι, γιατί κάνετε τόσο καιρό να διαλέξετε;

Μην μπερδεύεις τον χαρακτήρα μου με την συμπεριφορά μου...
 Ο χαρακτήρας είμαι εγώ. η συμπεριφορά μου εξαρτάται από εσένα

Το πρόβλημα όταν είσαι θεός είναι ότι δεν μπορείς να προσευχηθείς σε
κανέναν.

Κοίταζα, που λέτε, για διακοπές:
-Γύρος Γαλλίας: 1650
-Γύρος Β. Ιταλίας: 730
-Γύρος Πελοποννήσου: 460
Τελικά ,διάλεξα γύρο με πίτα,  2,20


Καποιος με ρωτησε γιατι ξυπναω μεσημερι ...Τον κοιταω με νυσταγμενο και
 ολο σιγουρια υφος και απανταω, απλα ...Εχω μεγαλα ονειρα εγω ρεεε....

Σκέφτηκες ποτέ ότι όσα περιμένεις να έρθουν... ίσως περιμένουν εσένα να πας;


Καιρός να αφήσουμε τους εγωισμούς και να κοιτάξουμε μόνο τους εαυτούς μας...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου