Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2013

χριστιανικα


Εκει που περπατουσε με τους μαθητες,ξαφνικα,λεει ο Χριστος:
-η Βασιλεια των Ουρανων ειναι 3χ εις το τετραγωνο συν 8χ μειον 9.
Οι μαθητες,μπερδεμενοι,ρωτανε τον Πετρο,τί εννοει ο Ιησους οταν λεει η Βασιλεια των Ουρανων ειναι 3χ εις το τετραγωνο συν 8χ μειον 9!
κι ο Πετρος
-Μην ανησυχειτε,παιδες...προκειται για αλλη μια απο τις παραβολές του

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


ο Μυστικος Δείπνος.......και λέει ο Ιούδας στον Ιησού:
- Κύριε, έχετε βάλει πολύ κρεμμύδι και πολυ σκόρδο στο φαϊ σας!
- Και εσενα τί σε νοιάζει; Μηπως θα με φιλήσεις;

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Μυστικος Δειπνος....εχουνε αποφαει...
Χριστός: -καποιος απο σας θα με προδωσει!
Ταραγμενοι οι μαθητες αρχιζουν να ρωτανε:
Πετρος:-μηπως ειμαι εγω,Κυριε;
Χριστος -οχι Πετρο,δεν εισαι εσυ
Ιακωβος -μηπως ειμαι εγω ,Κυριε;
Χριστος -οχι,Ιακωβε,δεν εισαι εσυ
Ιωαννης -μηπως ειμαι εγω,Κυριε;
Χριστος -οχι Ιακωβε,δεν εισαι εσυ
Κλπ κλπ κλπ κλπ
Ιουδας -μηπως ειμαι εγω,Κυριε;
Χριστος -Κανουμε και τον μαλακα,εεεε;;;;;

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ο Χριστος στον σταυρο:
-Ρε ξουτ απο δω,ξουτ ρε σου λεω,ουστ,ουστ,δρομο,ξουτ,τσακιδια,
ξουτ ρε παλιοκάστορΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

Mυστικος Δειπνος....χτυπαει το κινητο του Ιουδα...το ανοιγει αμηχανος,ακουει ,ακουει και μετα ρωταει χαμηλοφωνα
–τί; -πόσα; -μονο τριαντα; -αντε,ενταξει
το κλεινει και κατευθυνομενος προς την εξοδο
-γειασας παιδες και Καλη Ανασταση!

~~~~~~~~~~~~~~~~

Ο Χριστός,η Παναγία και το Αγιο Πνευμα σχεδιαζουν πού να πανε διακοπες...
λεει το Αγιο Πνευμα:-παμε στη Βηθλεεμ;
Λεει ο Χριστός: –οχι,γιατί εμεις εχουμε παει
Ξαναλεει το Αγιο Πνευμα:-παμε στην Τηνο;
Κι η Παναγία:-ωραια ιδεα! Εγω δεν εχω παει ακομα εκει.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

η Παλαια Διαθηκη περιεχει μερικες μεγαλες αληθειες που ισχυουν ακομη και σημερα...πχ το οτι ο Νωε χρειαστηκε 40 μερες να βρει να παρκαρει

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

την Αγια Γραφη την εγραψαν ανθρωποι που πιστευαν οτι η Γη ειναι επιπεδη

~~~~~~~~~~~~~~~~

-απο εκκλησια

πρωινο κηρυγμα « Ο Ιησους βαδισας επι των υδατων»

απογευματινο κηρυγμα «αναζητωντας τον Ιησου»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου