Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2013

από την σειρα «τα μικρα διαόλια»


πρωτη δημοτικου...εξετασεις στο μαθημα της σεξουαλικης αγωγης...τρια μικρα διαόλια τα σκατωσαν εντελως...ο πρωτος πηρε 3,
ο δευτερος 2 και ο τριτος μηδεν.
λεει ο πρωτος
-αυτη η πουτ@ν@ η δασκαλα θα μάς το πληρωσει...
λεει ο δευτερος
-θα την αρπαξουμε...
κι ο τριτος
-και θα τής ριξουμε μια κλωτσια στ`@ρχιδι@!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


νηπιαγωγειο
η δασκαλα:
-Μπομπο,ξερεις να μετρας;
Ο μικρος Μπομπος,σηκωνοντας το ενα χερι και ξεδιπλωνοντας τα δαχτυλα
-ενα,δυο,τρια,τεσσερα,πεντε
Η δασκαλα
-μπραβο,ωραια...πιο πανω δεν ξερεις να μετρας;
Κι ο Μπομπος τεντωνοντας το χερι πανω απ`το κεφαλι του
-ενα ,δυο ,τρια,τεσσερα,πεντε

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ο Μπομπος πρωτοπαει στα νηπια...
η δασκαλα:-βρε καλωςτον! μηπως ξερεις ποσω χρονών εισαι;
ο Μπομπος σηκωνει 4 δαχτυλα
-α καταλαβα,εισαι τεσσαρων.....και πότε θα γινεις πεντε;
κι ο Μπομπος:-οταν θα σηκωσω και το αλλο δαχτυλο

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

γυριζει ο Μπομπος σπιτι,κλαιγοντας...στο μαγουλο εχει μια μικρη γρατζουνια
-μαμα,μαμα,ενα παλιοπαιδο με χτυπησε
-μικρο μου!...πώς το λενε αυτο το παλιοπαιδο;
-δεν ξερω
-τί μπορω να κανω για να το βρω να το τιμωρησω;
-δεν ξερω,αλλά ισως σε βοηθησει το αυτι του,το εχω στην τσεπη μου

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ο μικρος Μπομπος στην παραλια με τη μαμα του,που φοραει ενα ολοσωμο μαγιο ...περναει μια σουπεργκομενα με το ιδιο ακριβως μαγιο
κι ο Μπομπος: -μαμα κοιτα,η κυρια φοραει σαν το δικο σου το μαγιο,μονο που αυτηνης ειναι διαφορετικο σχημα...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

γευμα με καλεσμενους...ξαφνικα μπαινουν στην τραπεζαρια τα δυο μικρα παιδια του οικοδεσποτη τσίτσιδα και κανουν αργα αργα το γυρο του τραπεζιου ελαφροπατωντας.
Οι γονεις νοιωθουν τοση αμηχανια ωστε κανουν σαν να μη συμβαινει τιποτα και συνεχιζουν την συζητηση.Οι καλεσμενοι συνεργαζονται.Τα παιδια βγαινουν απ το δωματιο.Καθως βγαινουν,ακουγεται το ενα να λεει στο αλλο
-δεν στο ειπα οτι αυτη η κρεμα θα μάς κανει αορατους;

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

στο νηπιαγωγειο,τα παιδακια γυρω-γυρω και η δασκαλα ρωταει
-Νικολακη,πώς κανει η γελαδα;
-μουυυυυυυ,κυρια
-Ελενιτσα,πώς κανει η γατα;
-νιαου,κυρια
-Μπομπο,πώς κανει το ποντικι;
-κλικ,κυρια

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

(πραγματικο...μού το μετεφερε μια φιλη φιλολογος απο την ταξη της σε Γυμνασιο)

θεμα της ημερας τα συνηρημενα ρηματα σε -άω,-ώ
η καθηγητρια εχει εντοπισει ενα συνηρημενο σε τριτο προσωπο και ζηταει απο εναν μαθητη(σκράπα) να το βαλει στο πρωτο....ο μικρος αδυνατει...αυτη,για να τον βοηθησει:
- σκεψου,πώς μπορεις να το πεις αρχιζοντας με το εγω.....εγω; εγω; εγω τί;
κι ο μικρος,θριαμβευτικα: εγάω εγώ!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου