Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2013

το επιουσιο ανεκδοτακι


ενας ανεργος ηθοποιος παιρνει τηλεφωνημα απο εναν συναδελφο:
-σε δυο ωρες εχουμε πρεμιερα.Εχουμε καποιον που λεει μια φραση στην αρχη του εργου.Ε, να,επαθε ατυχημα και δεν μπορει να ρθει.Δεχεσαι να τον αντικαταστησεις;Μια ατακα μονο θα πεις,με θεατρικο τροπο βεβαια,γι`αυτο και δεν βαζουμε οποιον οποιον,και η αμοιβη πολυ καλη.Τι λες;
-τί λεει η ατακα;
-"ακου!τα κανονια μουγκριζουν!"
-ενταξει,ντυνομαι κι ερχομαι
-κανε γρηγορα
Ο τυπος ξεκιναει απ το σπιτι του βιαστικα, και στο δρομο "ακου,τα κανονια μουγκριζουν" και παλι δωσ`του "ακου τα κανονια
μουγκριζουν",φτανει στο θεατρο,παει να μπει,τον σταματαει ο θυρωρος
-εσυ ποιος εισαι;
 
-εγω ειμαι ο "ακου τα κανονια μουγκριζουν!"
-εισαι ο "ακου τα κανονια μουγκριζουν;" αργησες γρηγορα,τρεξε στην μακιγιεζ.......τρεχει στην μακιγιεζ
 
-εσυ ποιος εισαι;
 
-εγω ειμαι ο "ακου τα κανονια μουγκριζουν!"
 -ελα ρε χριστιανε μου, τελευταια στιγμη,κατσε,κατω να σε φκιαξω...
τον μακιγιαρει και
-τρεξε στη σκηνη!
τρεχει,πεφτει απανω στον σκηνοθετη
-εσυ ποιος εισαι;
 
-εγω ειμαι ο "ακου τα κανονια μουγκριζουν"
-αντε ρε παιδι μου ακριβως πανω στην ωρα που βγαινεις,.. και τον σπρωχνει στη σκηνη,ανοιγει η αυλαια και βρισκεται ο τυπος
μπροστα σε ενα θεατρο φισκα τιγκα ...και ξαφνικα! ακουγεται απο πισω του ενας ΤΡΟΜΑΧΤΙΚΟΣ θορυβος...ο τυπος παθαινει το ταράκουλο της ζωης του...ωστοσο επειδη εχει συνειδηση οτι τον βλεπουν χιλιαδες ματια,προσπαθει να το παιξει κουλ και λεει
-ρε,και γαμώ τον θορυβο,ε;;;

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Μια πελατισσα μπαινει σ ενα ψιλικατζιδικο.
-θελω ενα μπικ μπλε
-δεν εχω μπικ,τής κανει ο ψιλικατζης
-καλα....δωσ`μου ενα πακετο χαρτομαντηλα
-δεν εχω χαρτομαντηλα
-δωσ`μου μια σοκολατα
-λυπαμαι,αλλα δεν εχω σοκολατες
-δωσ`μου ενα μαλμπορο
-δεν εχω ουτε μαλμπορο
-εμ αμα δεν εχεις τιποτα,χριστιανε μου,καλυτερα να το κλεισεις το ρημαδι το μαγαζι!
-δεν εχω κλειδι

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ήταν ένα παλικάρι 18 χρονών και ήθελε να γινει "Ίκαρος" στην Αεροπορία. Σού λέει, θα είναι ωραία, θα πέφτουμε με τα αλεξίπτωτα. Πήγε λοιπόν στη Σχολη και,μετά από 4 χρόνια σκληρής εκπαίδευσης, κατάφερε να αποφοιτήσει. Ήρθε η στιγμή για την πρώτη του πτώση με αλεξίπτωτο.
Αγχωμένος ξύπνησε νωρίς. Η μανα του,αναστατωμενη,τον παρακαλαει:
- Αγόρι μου σε παρακαλώ, μην πηδηξεις σημερα γιατί είδα κακό όνειρο.
- Τι είδες, μάνα;
 
- Είδα πως δεν θα ανοίξει το αλεξίπτωτό σου, θα πέσεις και θα πεθάνεις!
- Τι λες ,ρε μάνα! Εγώ δεν πιστεύω σε όνειρα και βλακείες.
- Σε παρακαλώ ,γιε μου, μην πας.
Άσε με, τής λέει, και ξεκιναει
Επιβιβαζεται στο αεροπλάνο,έτοιμος για την άσκηση, αλλά καπως σαν να διστάζει .... έχει μείνει τελευταίος. Τον πλησιάζει ο διοικητής του και τού λέει:
- Εσύ γιατί δεν πέφτεις;
- Να, η μητέρα μου είδε πως το αλεξίπτωτο μου δεν θα ανοίξει και φοβάμαι.
- Και πιστεύεις αυτές τις βλακείες; λέει ο διοικητής. Για να δεις ότι αυτά είναι φαντασιώσεις της μανας σου, έλα να αλλάξουμε αλεξίπτωτα.
Τί να κάνει κι αυτός;τα ανταλλάσσουν και πέφτει. Όπως έπεφτε, τραβάει το σκοινακι και ανοίγει το αλεξίπτωτο.
- Ευτυχώς, λέει, και κάνει το σταυρό του.
Μετά από λίγο βλέπει κάτι να περνάει σαν σφαίρα δίπλα του:
.
.
.
.
.
.
- Γ@μω τη μάααανα σουουουουουουου ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου