Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2013

αφορισμικόν οξυ


         αφορισμικον οξυ

-τί κανεις,Χοτζα μου;
-κανω οτι δεν βλεπω (Εγγονοπουλος)

~~~~~~~~~~~~~~~~~

με πλουτιζει οποιος με κανει να βλεπω διαφορετικα

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

μονο την τελευταια στιγμη το πεπονι συνειδητοποιει οτι ηταν ενα συνολο απο φετες


~~~~~~~~~~~~~ 

...περασαν ενα ολοκληρο βραδυ ακουγοντας-τον να μιλαει σεμνα για τον εαυτο του
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
το δικαιωμα σου να μιλας δεν περιλαμβανει και την υποχρεωση μας να σε παρουμε στα σοβαρα 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
καθε φορα που δειχνω καποιον με το ενα δαχτυλο,ΜΕ δειχνω με ΤΡΙΑ δαχτυλα


~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

μού αρεσουν αυτοι που εχουν το θαρρος της γνωμης μου

~~~~~~~~~~~~~~~~~

σού συγχωρω ολα τα ελαττωματα μου

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

αγνοια ηθους απαγορευεται (Πουλικακος)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

για τον απαισιοδοξο ενα κλειδι κλειδωνει.....για τον αισιοδοξο ξεκλειδωνει

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

δεν ερχεται ο θανατος......η ζωη φευγει

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

να μπορουσες ,λεει,να πεις τα παντα σε καποιον που να μπορει να
ακουσει τα παντα...

~~~~~~~~~~~~~~~~

απαιτουμε ελευθερια εκφρασης για να αναπληρωσουμε την ελευθερια σκεψης,που την αποφευγουμε (
KIERKEGAARD)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ειμαι ποιητης ,αλλα οχι για τους αλλους....τρωω τα ποιηματα μου κι ετσι ζω (Κierkegaard)

~~~~~~~~~~~~

η ζωη μας.....γεματη ασημαντα χρόνια και σημαντικοτατες στιγμες

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ειμαι ταυτοχρονα ΚΑΙ ο λαβυρινθος ΚΑΙ αυτος που χαθηκε μεσα του

~~~~~~~~~~~~~~~~

ανταμειψε τη συμπεριφορα που σ`αρεσει...αγνοησε τη συμπεριφορα που δεν σ`αρεσει

~~~~~~~~~~~~~~~~~

σε βρισκουν καθαρο.....σε παιρνουν και σκουπιζονται

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

οι ανθρωποι που νομιζουν οτι εχουν παντα δικιο συχνα εκνευριζουν εμας που πραγματικα εχουμε


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου